Kvammis Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Sliter litt med sykkelen for tiden: Når jeg gir full gass på sykkelen ( i fri) kommer jeg ikke opp i mer enn ca. 5000rpm avogtil maks 1500. (normalt er maks 12000). Så sykkelen går jo ikke i deg heletatt (maks 10km/t) også spyr den ut røyk. Eneste teorien min er at det fortsatt er vann i forgasseren etter at en i klassen min sprutet vann på powerfilteret. Etter det skjedde sto jeg vel i halvtime - time og holdt full gass også kom sykklenen seg, så jeg kjørte hjem. Dagen etterpå kjørte jeg til byen og kom meg nesten helt hjem igjen (ca 1 time kjøring) før turtallet begynte å "hoppe" og tilslutt mistet den all motorkraft. Jeg fikk noen til å komme å hente meg, og når jeg kom hjem tømte jeg forgasseren, men det hjalp ikke noe. (er ikke sikkert at den ble helt renset for vann, men likevel).. Noen som vet hva det kan være ? Endret 27. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Choker du? Min sykkel var også sånn, symptomene minnet om en sykkel som blir rå. Blir som en turtallssperre, som flytter seg lengre og lengre ned. Prøv å ikke bruk choke om mulig. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Chocker ikke nei, har prøvd å chocke men det blir som du sier ennå verre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Skru opp forgasser, tøm for eventuelt vann, blås ren dyse og tomgangsdyse med trykkluft. En av tingene som ble gjort på min for å se om det ble bedre. Mulig dette hjalp. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Har nå funnet ut hva som forårsaket problemet, men ikke hvorfor. Powerfilteret er hvis fucket... Så nå kjører jeg med originalfilteret... Får vel kanskje nøye meg med det. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kanskje filteret er tett? Prøvd om den går bra uten filter i det hele tatt? Går den slik den skal nå? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Powerfilteret er ikke tett, men lukter som om det er dynket i bensin... Den går helt vanlig med org. luftfilteret nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå