Swafty Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Jeg kjøpte akkurat Sennheiser PC 155 USB. Men hvis jeg hører igjennom vanlig høytalerne mine og bestemmer meg for å ta hodesettet på. Så plugger jeg den inn i usb plassen foran på kabinettet, men så kommer det aldri lyd gjennom hodetelefonene, jeg må restarte dataen for at hodetelefonene skal fungere etter og ha hørt gjennom vanlige høytalere. Samme er det omvendt hvis jeg hører gjennom hodesettet og tar ut usb kabelen og tar på de vanlige høytalerne så kommer det ikke lyd gjennom de før jeg restarter maskinen! Veldig plagsomt at jeg må restarte maskinen hver gang jeg bytter mellom og høre fra høytalerne og fra hodetelefonene! Nesten som dataen ikke oppdaterer eller merker ny vei lyden skal komme fra før jeg restarter. Hvordan gjør jeg at den merker automatisk slik at jeg ikke trenger å restarte? Evig takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Fikk det til nå, gikk inn på kontrollpanelet og trykket på lyder og lydenheter så trykket jeg bare på bruk. Men den var på sennheiser headsettet, men allkevel måtte jeg gjøre det to ganger, men det funket iallefall nå uten og måtte restarte PC'en Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Nei, nå funket det ikke og gjøre sånn jeg gjorde i kontrollpanelet... Var visst bare heldig den dagen Nå må jeg restarte PC'en igjen. Hvordan fikser jeg dettte?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå