BigJackW Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er dette en god LCD TV? Lava 17" LCD TV Dette er en LCD TV med lekker design, sylskapre bilder og mange tilkoblingsmuligheter. Integrert med radio. Innebygd 12V - passer perfekt i bobilen og campingvognen, båten osv. ¤ 17.1 LCD TV ¤ 16:9 format ¤ WXGA 1280x768 ¤ 450:1 Kontrast ¤ Tekst TV ¤ FM-Radio ¤ Digitalt kamfiler - 4H ¤ Superflat ¤ Kan henges på veggen ¤ Bordstativ ¤ Innebygde høyttalere ¤ Tilkoblinger: 2 x scart (component), AV-in, S-Video, VGA ¤ Auto VG ¤ LG/Phillips matrise ¤ Responstid: 20 ms ¤ 450cd/m² (luminance) ¤ 12V/220V ¤ Size (HxBxD): 320 x 515 x 95 mm Var dette et godt valg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har faktisk aldri hørt om merke, men spesifikasjonene generelt ser da meget bra ut. Hvis kvaliteten på bilder er god får du sylskarpe bilder med den oppløsningen på den "lille" skjermen der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har faktisk aldri hørt om merke, men spesifikasjonene generelt ser da meget bra ut. Hvis kvaliteten på bilder er god får du sylskarpe bilder med den oppløsningen på den "lille" skjermen der. 5073837[/snapback] Hvilke spesifikasjoner var det som var så bra? den crappy kontrasten eller den høye responstiden? og det at innsynsvinkelen ikke står nevnt engang tar jeg som et dårlig tegn.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Det var sylskarpe bilder på tven, drit bra Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 har du fått testet den altså? plages du ikke med svake kontraster og etterslep? jeg har 1000:1 på pc skjermen min og ville ikke hatt noe mindre.. burde vel helst være 3000:1 og oppover synes nå jeg personlig. etterslep er jo vrient å måle så er jo ikke sikkert at den skjermen plages med det selv om den er oppgitt til 20ms. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vet ikke helt, har ikke testet så mye enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå