SE Laffen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har tenkt å kjøpe meg en flatskjerm... Hovedsaklig til spill.. Men også til filmkikking... Jeg lurte på om denne skjermen er noe å satse på... Den ser no værtfall deilig ut http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7428 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har testet storeboren til den der (1970GX) og ble ikke imponert. Var for mye etterslep for min smak, men dette er som kjent veldig individuelt. mvh r.- Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 jaja, takk... Men nå har jeg bestilt en slik en 1770GX... Det kan jo være at det bare er etterslep på 19"... Man sier iværtfall at det ikke er noe etterslep på 17"... MenMen.. får nå se... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har testet storeboren til den der (1970GX) og ble ikke imponert. Var for mye etterslep for min smak, men dette er som kjent veldig individuelt. mvh r.- 5068346[/snapback] Du må være følsom Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 tenk, så er jeg det ja. Fra spøk til valborg; det var ikke noe problem å merke etterslep på den 8ms skjermen, ved panerering mot detaljerte texturer (vegger etc) var det helt tydelig. Men så sammenligner jeg med en god crt da.. mvh r.- Lenke til kommentar
McKack Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja husk nå også da at det går ikke bare på responstiden... en 20ms skjerm kan ha mindre etterslepp enn en 8ms. Paneltype er en viktig faktor blant annet. Forresten, SF Laffen, var ikke dette en ganske meningsløs post når du liksågodt bare skulle bestille den uten å høre på hva folk her hadde å si... Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Hehe, jo egentlig... Men takk for hjelpen... Gidda ikke å vente så lenge på svar:D Lenke til kommentar
hlx Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Heisann! Noen som lurer på bra flatskjerm? Her er den: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311135&cks=SER KONGE! Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Den er konge ja, men kjøp den på MPX. koster ca 200,- mindre dær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå