Snikpellik Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Syntes GameCube-kontrollen er fantastisk god. Men liker Xbox 360-kontrollen enda bedre. Den er solid, god å holde i og har lett tiljengelige knapper. Guide-knappen er genial, det samme med triggerne bak. Stikkene er også gode. Men Wii-kontrollen rager høyest. Den passer perfekt i hånda, både Wiimoten og Nunchuken. Knappene er veldig gode, og bevegelsessensorene fungerer perfekt. I tillegg til alt dette er den lekker. Man kan også bruke den "sidelengs", det er et pluss. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Må sei meg veldig enig med Aylars her. 1. Wii Remote og Nunchuck kombinasjonen 2. Xbox 360 3. GC 4. N64 Edit: La til èn Endret 4. januar 2007 av Wackee Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Wiimoten med nunchuck slår alt. Føles fantastisk, og mulighetene er langt større enn noensinne. Av tradisjonelle kontrollere: 1. GCkontrollen. 2. Original Xboxkontroll. 3. Dreamcastkontrollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 xbox 360 kontrollen er den beste jeg har prøvd, sitter veldig bra, men den trådløse er sitter bedre enn den med tråd Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nokon meinar det iom at den ikkje har tråd. Imens andre meinat at batteripakken bakpå den trådlause er i vegen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 360-kontrolleren er vel den beste jeg har vært borti så langt. GC-kontrolleren kommer på en klar andreplass, men har et par mangler (bl.a. litt for lett, "billige" analoge spaker og ikke akkurat optimalt knappeoppsett). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde ikke d-paden på GC-kontrolleren vært så forbasket liten, hadde det ikke vært litt tvil engang, men jeg har fortsatt en forkjærlighet for den. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes 360-kontrollen er den beste, men elsker også den originale Nintendo-kontrollen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg likte av en eller annen grunn Nintendo 64-kontrollen ganske godt. Til tross for at jeg ble junkie etter alt kokainpulveret jeg produserte. ; ) GameCube-kontrollen var hakket bedre. Dog er den beste kontrollen jeg har prøvd til nå Xbox 360-kontrollen. Nå har jeg ikke prøvd Wii-kontrollen, men får snart konsollen så det kommer. Snorre Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg likte av en eller annen grunn Nintendo 64-kontrollen ganske godt. Til tross for at jeg ble junkie etter alt kokainpulveret jeg produserte. ; ) GameCube-kontrollen var hakket bedre. Dog er den beste kontrollen jeg har prøvd til nå Xbox 360-kontrollen. Nå har jeg ikke prøvd Wii-kontrollen, men får snart konsollen så det kommer. Snorre 7642950[/snapback] N64 kontrolleren produserte en svær del pulver ja, men enig i at kontrollen til N64 er ganske god å holde i. Nuchuken er vel nærmest en kopi av den midre delen av N64 kontrollen, med en liten endring på plasseringen av Z og C knappen, som ligger nærmest perfekt i fronten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ble masse pulver under analogstikkene. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ok nå skjønte jeg det Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Min rangering er: 1. X360 2. Dual Shock 2 3. Dreamcast GC kontrolleren føltes ikke helt god ut for min del, og jeg ble aldri helt venn med den. 360 kontrolleren passer perfekt til hendene mine og plassering av knappene er utmerket. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 synes at x360 sin kontroller best. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 synes at x360 sin kontroller best. 7644206[/snapback] Det gjør jeg også. Xbox 1 S type er også ganske ok. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 super nintendo, PS2 og wii kontrollene er best=) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hva er de som gjør dual shock 2 bedre orginale dual shock de eneste forskjellene er jo forskjellig farge og trykksensitve knapper Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gammel tråd ja Da jeg postet her sist satte jeg GC og Xbox 360 sine kontrollere høyest. Men nå som jeg har hatt Wii i en måned snart, er det ingen tvil om at Wii kontrollen er for meg den beste. Du merker jo ikke at den ligger i hendene og den føles helt perfekt. Vekten er også god. Jeg har ikke en gang spilt på min 360 eller GC etter jeg fikk Wii. Føles nesten kjedelig å spille på de "gamle" kontrollene igjen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hva er de som gjør dual shock 2 bedre orginale dual shock de eneste forskjellene er jo forskjellig farge og trykksensitve knapper 7644349[/snapback] Den orginale veier en hel del mer enn DS2, som også er grunnen til at jeg liker DS best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå