Gå til innhold

Hvilken spillkontroller er/var best?

stekri88

Anbefalte innlegg

Syntes GameCube-kontrollen er fantastisk god. Men liker Xbox 360-kontrollen enda bedre. Den er solid, god å holde i og har lett tiljengelige knapper. Guide-knappen er genial, det samme med triggerne bak. Stikkene er også gode.

Men Wii-kontrollen rager høyest. Den passer perfekt i hånda, både Wiimoten og Nunchuken. Knappene er veldig gode, og bevegelsessensorene fungerer perfekt. I tillegg til alt dette er den lekker. Man kan også bruke den "sidelengs", det er et pluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

xbox 360 kontrollen er den beste jeg har prøvd, sitter veldig bra, men den trådløse er sitter bedre enn den med tråd

Lenke til kommentar

Jeg likte av en eller annen grunn Nintendo 64-kontrollen ganske godt. Til tross for at jeg ble junkie etter alt kokainpulveret jeg produserte. ; ) GameCube-kontrollen var hakket bedre. Dog er den beste kontrollen jeg har prøvd til nå Xbox 360-kontrollen. Nå har jeg ikke prøvd Wii-kontrollen, men får snart konsollen så det kommer.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Jeg likte av en eller annen grunn Nintendo 64-kontrollen ganske godt. Til tross for at jeg ble junkie etter alt kokainpulveret jeg produserte. ; ) GameCube-kontrollen var hakket bedre. Dog er den beste kontrollen jeg har prøvd til nå Xbox 360-kontrollen. Nå har jeg ikke prøvd Wii-kontrollen, men får snart konsollen så det kommer.

Snorre :)

7642950[/snapback]

N64 kontrolleren produserte en svær del pulver ja, men enig i at kontrollen til N64 er ganske god å holde i. Nuchuken er vel nærmest en kopi av den midre delen av N64 kontrollen, med en liten endring på plasseringen av Z og C knappen, som ligger nærmest perfekt i fronten.

Lenke til kommentar

Gammel tråd ja :)

Da jeg postet her sist satte jeg GC og Xbox 360 sine kontrollere høyest. Men nå som jeg har hatt Wii i en måned snart, er det ingen tvil om at Wii kontrollen er for meg den beste. Du merker jo ikke at den ligger i hendene og den føles helt perfekt. Vekten er også god.

Jeg har ikke en gang spilt på min 360 eller GC etter jeg fikk Wii. Føles nesten kjedelig å spille på de "gamle" kontrollene igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...