thomassit0 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Dualshock 2 er veldig god, men synes x360's kontrollere er hakket bedre. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nå er det vel ikke meningen at man skal slenge kontrollerne i veggen, så å klassifisere hvor god en kontroller er utifra dette er vel noe tullete 5073232[/snapback] Det skjer titt og ofte hvis man spiller nok Super Monkey Ball. Jeg har til og med hatt gjester som har gjort det instinktivt når de er et par millimeter fra å greie Expert level 7, og som blir helt rød i trynet når de oppdager at de har slengt andres kontrollere i veggen. Men GC kontrollene mine har overlevd helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 xbox . Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 GC-kontrolleren er diggest, spesielt Wavebird. Det eneste er at d-paden er litt liten. Må også si at jeg liker xbox kontrollen (den store, ja) bedre enn dual shock. Elsker spesielt triggerne der. Digger å spille Halo med dem. FPS passer ikke på ps2, trenger triggere som på gc og xbox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg synes egentlig at Xbox S kontrollen er veldig bra - synes at PlayStation 2 kan bli litt for liten og knotete, så jeg har store håp til Xbox 360 kontrollen også. Ellers har jeg gode minner fra Sega MegaDrive kontrollen. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Selv om den beste av dem var den som ikke kunne hvile på bordet. Hadde rund underside og man holdt under med venstra og styrespaken med høyra. Perfekt for mine små barnefingre (autofire-bryter nedenfor styrespaken). Sleit ut et par sånne. Tenker du tilfeldigvis på en joystick som het Speedking? Hadde en slik selv, og er enig i at den var god. Det eneste jeg ikke likte med den, var at det iblant var vanskelig å unngå at jeg styrte på skrå opp mot venstre, når jeg egentlig ville styre rett til venstre f.eks. Men det kan jo ha vært meg da, tror ikke broren min hadde det problemet. Niskivara: Mente du denne (Zipstick)? Vet det var mange som foretrakk den, men jeg syntes Arcade-joysticken var bedre selv. Jeg hadde forøvrig en joystick som liknet litt mer på den du linket opp mot rent formmessig også (men den var ikke gul da), den het Competition Pro (Clear). Hmm, nå fikk jeg plutselig veldig lyst til å kjøpe meg den C64-joysticken med 30 innebyggede spill. 5070449[/snapback] Der var den ja! Speedking! Endret 30. oktober 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg syns den første xbox kontrolern var helt konge.... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Liker Dualshock 2 best jeg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Xbox-kontrollen. PS2-kontrollen har bedre plasering av de analoge stikkene, men er ikke like god å holde i, og GC-kontrollen passer dårlig i hendene med mindre man har smal håndflate. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes xbox kontrollen var den beste da den kom...men så kom xbox 360 kontrolleren og overtok Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg syns den første xbox kontrolern var helt konge.... 7641967[/snapback] Helt enig. Akkurat passe stor. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 savner den gode gammle nes kontrollen.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 wiikontrolleren er også god, slipper å knote med en plastbit, kan heller ha hendene hvor en vil i forhold til hverandre. Er også digg å slippe kramper i tommelen på kritiske steder. Men har bare spilte zelda og wii sports så vi får se. Men så langt er det en vinner her Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Liker Wiimoten best jeg. Etter å ha hatt Wii i snart en måned er jeg overbevist om at kontrolleren vil gi meg noen fantastiske spillopplevelser. At den og nunchucken er behagelige å holde i er også et stor pluss. Når det gjelder de tradisjonelle kontrollerene synes jeg at 360 kontrolleren ligger hakket foran GC kontrolleren(større dpad, bedre skulderknapper). Veldig komfortabel å holde i den også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Wiimoten uten tvil. Er noe av det beste "verktøyet" for spilling jeg har opplevd. Med vanlige kontrollere, som f.eks PS2 kontrollen, ble jeg veldig fort sliten i tommelfestene samt sliten i hele hånden. Det blir jeg pussig nok ikke av Wiimoten, som nærmest er en naturlig del av hånden. Nunchuken passer og fenomenalt godt inn i hånden, og føles like naturlig som Wiimoten. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Min stemme går til 360-kontrolleren. Føler at den ligger perfekt i hendene og at alle kontrollene er nøyaktig der de burde være i forhold til fingrene. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 synes 360 kontrolleren er Uber god å holde i! Er nok den beste jeg har prøvd hittil, den ligger så fint og passer akkurat i handa Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Wiimote uten tvil. Man kan jo sitte med henda i kors og spille like fint. Saker det ja. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) synes dual analogen til ps1 er best av de jeg har prøvd av en grunn de litt lengere håndtakene ellers er ps kontrllene generelt gode og holde i Endret 4. januar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 360 sin trådløse er god, men wii kontrollen er også god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå