stekri88 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kanskje Moderator kan lage avstemning? Legger ved link til kontrollers familietre... HER Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Wavebird! Enkelt og greit en trådløs variant av gamecube-kontrolleren, som satt som støpt i hånda og var skikkelig behagelig Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 har ikke prøvd den, men gamecube sine kontrollere er gode... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nintendo Gamecube Controller, tett etterfulgt av Dualshock 2. Så får vi se nå den neste generasjonen. men den nye Xbox360 controlleren er en bra kandidat også, ligger veldig godt i hånden Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg kan F@£N ikke vente til å prøve 360 kontrollen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Gamecube er den beste, men tror Nintendo revolution blir best når den kommer ut. Ikke bar pga hvordan den er å holde, men pga sitt ekstreme potensiale! (nintendo har til nesten alle tider hatt den beste kontrolleren!) N64 kontrolleren funker fett i et år til stikka blir slitt! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Denne generasjonen kontroller syns jeg ble vunnet av GameCube. Den nærmest smeltet inn i hendene. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 N64 kontrolleren funker fett i et år til stikka blir slitt! 5068354[/snapback] Det var no herk me de kontrollene... Hadde du marioparty så ikke fremtiden lys ut for kontrollene :!: Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Eller Super Mario 64 bosser *snurrsnurr* Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg er da mest fornøyd med standard XBOX kontrollern jeg da... Sitter som støpt i hendene (har litt store hender ja) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Uten tvil Dualshock kontrollerene til PS. Gode å holde og beinsolide. Og med de klart beste "styrepinnene" jeg vet om. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Uten tvil Dualshock kontrollerene til PS. Gode å holde og beinsolide.Og med de klart beste "styrepinnene" jeg vet om. 5068796[/snapback] må si meg enig i dette, men da jeg egentlig ikke har testa så mnage forskjellige, så vet jeg jo ikke om dette egentlig stemmer... ser fram til den nye PS3 kontrolleren, også håper jeg at 360 kontrolleren blir så bra som de sier den er, da jeg ikke liker den vanlige xbox kontrolleren. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg synes nok xbox kontrolleren(S) er best... Pga de analoge stikkene ikke sitter rett ved siden av hverandre som på PS sine kontrollere. føler jeg mister presisjon... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Xbox Controller S! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Syntest GC kontrollene er de mest behagelige... men sammenlagt syntest jeg Xbox S er de beste, siden man får mye bedre presisjon takket vere de gode styrestikkene Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Den beste jeg har prøvd, er uten tvil x360 kotrollen. Av de som er ute nå må det bli GC kontrollen. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Beste spillkontrolleren jeg noensinne har prøvd er denne: Arcade Turbo Joystick (til Commodore 64) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Denne generasjon: Wavebird, etterfulgt av Xbox standard kontroller(Jeg har store hender) og Dreamcast kontrolleren, med Dualshock langt langt bak. Juke: Dæven... det der er jo ikke den beste til C64 engang! Den gule varianten av denne.... BEST!! Best av alle! Endret 27. oktober 2005 av Niskivara Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Må nok si denne da det er den eneste jeg har prøvd i treet. Må ellers si meg mest enig med Juke (denne) med auto-fire bryter på undersiden? ...som satt sinsykt hardt... Ikke enig med Niskivara. Selv om den beste av dem var den som ikke kunne hvile på bordet. Hadde rund underside og man holdt under med venstra og styrespaken med høyra. Perfekt for mine små barnefingre (autofire-bryter nedenfor styrespaken). Sleit ut et par sånne. En annen go-bit var en svart kontroller med 2 knapper forran ved ledningsuttaket, styrespaken nederst og om du holdt den intil veggen så det ut som et ansikt. Hadde vridbar "mutter" som stillte motstands-styrken i roten av styrespaken. C64 4 EVER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå