lenny25 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hei, er det noen som kan anbefale et bra tastatur ?Trenger ikke internettsnarveier og sånt tull. Og hva er fordelen med USB-tilkobling fremfor vanlig PS/2 ?? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg bruker Key Tronic og er veldig fornøyd med det. Skal ikke si at det er det beste tastaturet for det er jo individuelt. Tror nok du bør tetste noen tastatur selv før du kjøper. Når det gjelder fordelen med USB i forhold til PS2 så er vel fordelen med USB at det skal gå "raskere" + at du vel sparer en IRQ. Tror nok folk flest bruker PS2 enda inkludert meg selv. /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-08-24 09:40 ] Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Bruker litt forskjellig, har et keytronic som er bra å skrive på, men ser ræva ut og et par logitec som er greie å skrive på, men ser vesentlig bedre ut....... Skulle jeg kjøpt et nytt idag så hadde jeg valgt dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jepp det er det jeg skal kjøpe også =) Takler ikke ledninger etter å ha brukt cordless i snart 3 år =) Og det er på tide med optisk mus! Liker Logitech veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå