Neonblue Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei! Har tenkt å kjøp meg en ny skjerm, og da tenkte jeg på 17-19 tommer LCD. Skjermen skal ikke brukes til spilling, surfing og film er vel det som jeg holder på med mest. Har lest en del om LCD skjermer her i forumet, men klarer fortsatt ikke å bestemme meg for hvilken skjerm jeg skal kjøp. Jeg har brukt en 19 tommer CRT i nesten 2 år nå, men den begynte det å komme røyk fra Ellers lurer jeg på om det lønner seg å kjøpe skjermen i butikk eller hos en webshop. Vil jeg merke stor forskjell på en 17 tommer LCD siden jeg har brukt 19 tommer CRT? Hva anbefaller dere? Og noen tips til gode webshops? Lenke til kommentar
Neonblue Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ingen hjelp å få? Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sjekk min post som var nyest før du bumpet. Samsung 940B fremstår som det beste "rimelige" kjøpet akkurat nå. Har gjort research siden juni for å kjøpe LCD-skjerm Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 17" lcd tilsvarer 19" crt osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå