Gå til innhold

God of war, disukusjon og spørsmål

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Er det flere som har spilt God of war her? jeg spiller det nå, det er helt fantastisk! kjempe grafikk, og nydelig kampsystem! Hva synes dere andre? og hvor langt er det egentlig? jeg er nettopp ferdig med "the challenge of Hades" og det kommer store rullende rullende steiner mot meg, er dette langt, eller har jeg mye igjen? :p Men unasett: God of war= :love:

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det flere som har spilt God of war her? jeg spiller det nå, det er helt fantastisk! kjempe grafikk, og nydelig kampsystem! Hva synes dere andre? og hvor langt er det egentlig? jeg er nettopp ferdig med "the challenge of Hades" og det kommer store rullende rullende steiner mot meg, er dette langt, eller har jeg mye igjen? :p Men unasett: God of war= :love:

5067840[/snapback]

Kjøpte faktisk en PS2 (eneste jeg ikke har siden NES) kun for å spille dette spillet i sommer, og var særlig imponert over stemningen og cut-scenene. Du har nok ikke veldig langt igjen nei. Tror jeg bruke tre kvelder på hele spillet, men orket aldri å spille det i god-mode etterpå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+1242

rusker opp i en gammel tråd ;)

Jeg må si det var litt trist da jeg rundet spillet i natt.

Håper virkelig de lager en minst like god etterfølger.

Noen som har prøvd seg på God mode forresten?

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...