Martin-sama Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Er det flere som har spilt God of war her? jeg spiller det nå, det er helt fantastisk! kjempe grafikk, og nydelig kampsystem! Hva synes dere andre? og hvor langt er det egentlig? jeg er nettopp ferdig med "the challenge of Hades" og det kommer store rullende rullende steiner mot meg, er dette langt, eller har jeg mye igjen? Men unasett: God of war= Endret 27. oktober 2005 av Martin-sama Lenke til kommentar
qdos Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er det flere som har spilt God of war her? jeg spiller det nå, det er helt fantastisk! kjempe grafikk, og nydelig kampsystem! Hva synes dere andre? og hvor langt er det egentlig? jeg er nettopp ferdig med "the challenge of Hades" og det kommer store rullende rullende steiner mot meg, er dette langt, eller har jeg mye igjen? Men unasett: God of war= 5067840[/snapback] Kjøpte faktisk en PS2 (eneste jeg ikke har siden NES) kun for å spille dette spillet i sommer, og var særlig imponert over stemningen og cut-scenene. Du har nok ikke veldig langt igjen nei. Tror jeg bruke tre kvelder på hele spillet, men orket aldri å spille det i god-mode etterpå. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 ok, det er ikke så langt igjen, jaja... Jeg har derfor spilt ganske lite, det er vanskelig å holde seg unna da! jeg har brukte et par uker, spilt litt og litt! Lenke til kommentar
Jekyll Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har enda ikke fått kjøpt spillet Men synes det ser utrolig herlig ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) rusker opp i en gammel tråd Jeg må si det var litt trist da jeg rundet spillet i natt. Håper virkelig de lager en minst like god etterfølger. Noen som har prøvd seg på God mode forresten? Endret 6. november 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå