Simenvegg Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Heisann. Fikk nettop et rart problem med PC'en min. Når jeg starter den så kommer bare bakgrunnsbildet opp. Allt annet er borte, inkludert startmenyen. Det funker ikke å høyreklikke på bakgrunnen, men når jeg starter får jeg også opp en mappe hvor jeg kan finne alt på PC'en. Så allt fungerer egentlig, men vil ha tilbake startmenyen og ikonene på skrivebordet Problemet oppsto etter at PC'en hang seg opp. Noen som har noen ide om hva hva jeg kan gjøre? Har en Dell PC. Ikke helt sikker på spesifikasjonene, men kan finne det ut om det er nødvendig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Da er fila "Explorer.exe" fjernet/nektet start når windows starter. prøv (CTRL+ALT+DEL) trykk på File/fil -> New Task/Ny Oppgave -> skriv explorer.exe -> enter Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du kan lage en ny brukerkonto på pcn vis du har Xp! hadde en liten venn av meg som ikke hadde noe start meny!! tokk bare å lagde en ny brukerkonto på hans pc.. så var alt framme igjen !! Men er ikke sikker på om det er samme problem men er vært førsøket! Gå inn på skriv kontrollpanel på adresse linjen i en eller annen mappe du har, -> bruker konto-> ny! Vile Glück Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå