Ariakas82 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvordan kan jeg velge att laptoppen min med intel centrino m 2.0 ikke skal spare på bateriet men kjøre max prosessor hele tiden. da jeg instalerte age of empire sa den til meg att jeg hadde kun1.4 ghz. hmmmmm Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Gå inn på kontrollpanel -> Strømalternativer og sjekk at det står på "hjemme\kontorpult" Hvis ikke det er dette, så har vell intel et eller annet program som klokker prosessorer etter hvlike krevende prosesser du gjør.... Her kan du laste ned nyttige programmer til intel... Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dette skal maskinen klare å syte for selv, og omstillingen skal være så kjapp at du ikke har mulighet til å merke det. Lenke til kommentar
Ariakas82 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 heisan. takk for tips. men viss dette skjer så fort. hvorfor sier da age of empire til meg att jeg har 1.4 når jeg har 2? det kan ikke ha noe med det og gjøre asså? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Antakeligvis kommer det av at installasjonen ikke krever mer cpu enn at den kjøres på en lavere klokkefrekvens. Du trenger ikke være redd for at spillet går saktere av denne grunn, siden du vil få full hastighet med en gang spillet krever dette. a. Lenke til kommentar
Ariakas82 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Men spillet lagger ser du. enda jeg spiller på lave instillinger. har ett tidligere inlegg hvor jeg spør om dette. har centrino 2.0ghz m prosessor 1024 ram ati x600. trodde ikke spill som Halflife, age of emire og og aa skulle lagge på denne da. viss det er noen som har bare ett lite tips så er jeg overlyklig. kan ikke tenke meg no verre en detta her. hehe. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Alle drivere osv installert? Spesielt skjermkortdriver. Lenke til kommentar
Ariakas82 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 ja jeg har oppdatert skjerkortdrivere. noe annet er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg finner. jeghar lakt inn de driverene som følgte med til chipsett ++ men har ikke lastet ned nye til annet en skjermkort. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvis du har noen ok drivere, skal det jo funke.... Lenge siden du har formatert? kan være den er full av virus+++ Eller så kan du laste ned de nye CatalystDriverene HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå