c-man Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Noen som vet hvordan man kan overføre beskyttede filer fra en telefon til en annen? Tenker på ringetoner f.eks. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvilken telefon ønsker du å sende fra? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du kan vel sende de fleste ringetoner fra SE-telefoner til andre telefoner med enten blåtann eller IR. Nokia og de andre er jeg mer usikker på. Men du må nok skrive hvilken telefon det gjelder viss du skal ha hjelp! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Trådstarter mener ringetoner som er DRM beskyttet, noe som gjør at du ikke får videresendt med blåtann, ir eller mms. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Ja, jeg har lurt på dette selv en god stund. Hater DRM beskyttelsen, som er på nesten hver eneste, ringetone/javaspill du bestiller. Men grunnen til at den er der, er vel at man ikke skal øverføre videre til andre som ikke har betalt for produktet. Endret 31. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
c-man Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Har en K700i med masse nedlastet stuff på... Og en ny W800i som jeg skal til å bruke, bare abonnementet blir portert. Jeg liker heller ikke denne beskyttelsen... Forferdelig irriterende. Men samtidig så forstår jeg jo de som beskytter sine produkter mot "gratis" spredning. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vel, uansett er det å omgå en slik beskyttelse i dag ulovlig, dette trådte i kraft 1 juli i år. Fy deg hehe. Så du det finnes nok ikke noen måter å overføre innholdet på lovlig vil jeg anta. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 På min siemens kan jeg sende forhåndsinstallerte programmer på mms, ir, blåtann osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå