Gå til innhold

Itunes til ipod'n, men trenger et nytt musikk prog

Scotty

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bruker itunes til vanlig avspiller for musikk grunnet at jeg har en ipod, derfor laster jeg skjelden ned musikk. For jeg vil ikke ha for mange sanger enn det ipoden kan klare.

..Men nå begynner jeg å bli lei av "få" sanger, så derfor lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre dette. Skal fortsatt ha itunes med under 4000-5000'låter men også et annet program der jeg har absolutt alle sangene. Så hvordan skal jeg gjøre dette?

Skal jeg lage en annen mappe til alle sangene jeg har i itunes og en mappe der jeg har absolutt alle sangene? blir ganske dumt hvis det skjer noe med itunes så må jeg reinstalere det og hvis jeg har alle sangene i en mappe så må jeg sitte å plukke ut sanger i timesvis.

..Hvilket program anbefaler dere og hvordan skal jeg gjøre dette?

Takker for alle svar! :thumbup:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det du mener: iTunes til musikken du kjøper fra Apple music store, og et annet program til musikken du har ervervet deg på "annen" måte? :p

Isåfall, winamp. I mine øyne er ingenting bedre enn winamp.

5067524[/snapback]

Det jeg mener er at jeg skal ha max 4000-5000'sanger på itunes og alle sangene på et annet program. Jeg kjøper ingen sanger i "apple music store" jeg...bruker andre program for det :p

Siden jeg har ipod så vil jeg ikke ha mer enn 4-5tusen sanger på itunes, men samtidig ha alle sangene som jeg har i itunes og flere i et annet program.

Helst et program som har mest-spilte osvosv...

:thumbup:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Windows Media Player har et ganske bra bibliotek-oppsett. Der kan du sortere etter "mest spilt", "mest spilt i helgene", "mest spilt på kvelden", osv. Starter raskt gjør den også, så hvorfor ikke?

5067649[/snapback]

..Er nok ikke akkurat det programmet jeg er ute etter, hvis du skjønner.. ;):p

Lenke til kommentar

Bruk MediaMonkey, Foobar 2000 eller Winamp. Alle heilt greie programmer.

Men eg ville gjort det på ein annan måte var eg deg.

Eg ville ha splitta iPod-sangar og All musikk i 2 mapper, lasta ned Ephod eller liknande til å ha dei 4000-5000 sangane i (eg antar du ikkje lytter til dei 4-5k på PCen, men vil splitte dei pga. iPoden?)

Så bruker du Ephod eller liknande til å laste inn på iPoden og på iTunes har du all musikken din. Det er jo ein bra spelar, så kvifor ikkje? :)

Lenke til kommentar
Eg ville ha splitta iPod-sangar og All musikk i 2 mapper, lasta ned Ephod eller liknande til å ha dei 4000-5000 sangane i (eg antar du ikkje lytter til dei 4-5k på PCen, men vil splitte dei pga. iPoden?)

Så bruker du Ephod eller liknande til å laste inn på iPoden og på iTunes har du all musikken din. Det er jo ein bra spelar, så kvifor ikkje? :)

5067868[/snapback]

Lyder veldig interesangt!

Forklar litt mer hva ephod gjør.. :)

Og hvordan får jeg tak i ephod da?(evt pm meg)

Lenke til kommentar
bruk mediamonkey, er det beste jeg har prøvd!

5080671[/snapback]

Tror heller jeg skal prøve det Zeph sa, når han kommer tilbake og sier litt mer...Hørtes ut som en flott ide!...Itunes er en av de beste/ryddigste/"mest orden", mediaspillerne jeg vet om! :)

Lenke til kommentar
bruk mediamonkey, er det beste jeg har prøvd!

5080671[/snapback]

Tror heller jeg skal prøve det Zeph sa, når han kommer tilbake og sier litt mer...Hørtes ut som en flott ide!...Itunes er en av de beste/ryddigste/"mest orden", mediaspillerne jeg vet om! :)

5080762[/snapback]

Mediamonkey er en blanding av Winamp og itunes, syns nå jeg da. Har alt og mangler ingen ting :p , om du ikke skal bruke den så hvertfall prøv den.

Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=448569

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...