Gå til innhold

"Trykk og snakk", operativt i norge?

Anbefalte innlegg

Offtopic:

Håpløst å søke i dette nye forumet, når du søker på "trykk og snakk" så kommer det opp feil mld: "Du bruker et ord i søke linjen din som ikke passer til 4 tegns regelen"

fu? Hvordan skal jeg søke på "trykk OG snakk" da?

Ontopic:

Noen som vet når det kommer til norge? Jeg er ganske keen på det, fordi det sparer mye tid, og vil gjøre det litt lettere en å handle inn walkie talkie sett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offtopic:

Håpløst å søke i dette nye forumet, når du søker på "trykk og snakk" så kommer det opp feil mld: "Du bruker et ord i søke linjen din som ikke passer til 4 tegns regelen"

fu? Hvordan skal jeg søke på "trykk OG snakk" da?

Ontopic:

Noen som vet når det kommer til norge? Jeg er ganske keen på det, fordi det sparer mye tid, og vil gjøre det litt lettere en å handle inn walkie talkie sett :)

5067243[/snapback]

Jeg har hørt at det ikke kommer til Norge i det hele tatt. Noen som vet noe mer enn meg? verken Netcom, eller Telenor har det i framtidsplanene sine ihvertfall etter det jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Tror ikke Vollvik som ikke eier et firma med eget mobilnett hører deg så veldig bra.. tror du heller bør rope på Telenor eller Netcom!

5067604[/snapback]

Er vel ikke nødvendig med eget nett for å støtte den funksjonen. Skal vel ikke være verre enn å sette opp en enkelt push to talk server. Tjenesten baserer jo seg på vanlig dataoverføringer.

Lenke til kommentar

Vel, den dagen da vi får "trykk og snakk" (push to talk).

Det er Norge vi snakker om, her gidder man ikke investere i 3G engang fordi de tjener så godt på det man har. Sier vel det meste når man heller vil betale bøter enn å få opp et funksjonalt 3G nett.

Dessuten så vil de nok tape penger på dette også, noe som gjør det nok mindre populært.

Lenke til kommentar

Ja, det er det jeg synest er så rart. Hvorfor kan alle andre land innføre mye forsjellige ting, men her i norge blir med det en gang snakk om: "Vi taper penger på det" ??

Har det noe med resten av politikken i norge kanskje? Siden vi tross alt bor i verdens dyreste land..

Lenke til kommentar

Det har noe med at de fleste er uvitende om at P2P eksisterer og dermed er det egentlig veldig lite press på NetCom og Telenor med flere om å lansere en slik tjeneste.

Denne dårlige folkeopplysningen fører egentlig til at folk blir ført bak lyset litt og lar de store to få drive på i sitt eget tempo; bare se på utbygninga av UMTS nettet....

Vi lever i et kapitalistisk samfunn der ting alltid vil være slik. Noen har mer andre har mindre.

Deal with it ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...