Leontodon Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 EDit: Så er det lurt å spise en banan, og drikke et glass med sterk saft etterpå. 5067717[/snapback] Fordi at? 5067908[/snapback] Hvis man blør lenge, så er det lett å bli svimmel etterpå pga. mangel på blodsukker. Banan og sterk saft var bare et eksempel 5068001[/snapback] Aaaah, smart. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 De gangene jeg begynner å blø neseblod, er om natten. Pleier som regel ikke gidde å stå opp så det renner ut. Ikke så veldig ofte dette skjer da. Begynte å blå neseblod under en tentamen en gang. Blødde utover hele stilen. HELDIGVIS en kladd da. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er du svimmel? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Før blødde jeg nesten aldri neseblod, men så fikk jeg et hardt tåskudd av en fotball midt i nesa, og etter det så er det lite som skal til før jeg begynner å blø. Men det er bare det høyre neseboret. Og når jeg begynner å blø så fosser det ut nesten som en open vannkran. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 legg deg på ryggen og les i en halvimes tid. da har det stoppet Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg blør nesten vær dag jeg. Sant! Snyt det ut i vasken så ser du masse blod og snørr.. hehe EDIT: Gjør alltid jeg. Endret 27. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kan jo ha noe med at blodet ditt er for tynt pågrunn av feil kosthold osv.. Ta kosttilskudd og spis mat som er bra for deg og inneholder de næringsstoffene d trenger og du vil bli kvitt det veldig fort Hørtes sikkert ut som en gammel bestemor nå, men det funker jo.. funket med meg Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg blødde en del før, la meg over vasken og tettet igjen nesa. Tømte med gjevne mellomrom og brukte kaldt vann for å kjøle ned. Var også hos legen og fikk "svidd" av noen blodårer inni der, 2 ganger faktisk. ' Første gang brukte han en bomullspinne med no etsemiddel på. Fikk lokalbedøvelse og gode greier.. Da han skulle til å svi av så hoppa jeg til av smerte, og en liten bit av nesa etsa bort.. Ikke godt, men grodde igjen etterhvert Fant fort ut at dette ikke hjalp da neseblodet fortsatte... Andre ganga var mer behagelig, en annen lege denne gangen. Han dynka en del bandage i noe bedøvelsesgreier og la rundt en halvmeter av dette i nesa mi. Etter 5 minutter tok han det ut igjen, fant fram en metalldings med ettellerannet på og svidde av blodårene som skulle svis, uten at jeg kjente en dritt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har blødd engang neseblod, og det var når jeg var liten og fikk en dør i trynet eller noe sånt. og da var det ikke mye blod Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har blødd engang neseblod, og det var når jeg var liten og fikk en dør i trynet eller noe sånt. og da var det ikke mye blod 5069645[/snapback] Hmmm... Første neseblod-episoden min... jo! Det var i '95. Ny sykkel, men så var det den delen med å vri litt på styret, da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har blødd engang neseblod, og det var når jeg var liten og fikk en dør i trynet eller noe sånt. og da var det ikke mye blod 5069645[/snapback] Da har du levd et utrolig kjedelig liv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Neida, slått meg mange ganger, tryna på sykkel, tryna på cross osv. Men nesa har jeg aldri blødd fra :/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Blødde noe utrolig neseblod i våres. Våknet og det det bare blødde og blødde. Fikk ikke stoppa det. Gikk på badet, og prøvde å la det renne litt, og så stoppe det med vått papir. Fungerte heller ikke. Til slutt snøt jeg ut blod, og med det fulgte noe snørrlignende-drit. Etterpå stoppa det å blø. Har ikke peiling på om det var snørr eller noe annet som kom ut, men det var stort og relativt nasty. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det jeg gjør når jeg blør neseblod, legger meg på ryggen og kikker i været. Joda, det smaker piss, men det hjelper og det stopper å blø. @bimmelom Hehe, begynte å blø neseblod under eksamen faktisk i 10klasse. Plutselig bare dryppdrypp og blod utover pulten. Måtte ut i 10-20 minutter og ligge på ryggen til det slutten. Funker fett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Haha! har blødd neseblod en gang i hele mitt liv. Tror jeg var 10 eller noe. Plutselig begynnte det bare å blø, og blø og blø. Satt å kasta opp blod og det rant ut av tårekanalene også. Var på sykehuset tre ganger og brente igjen nesa mi. Første og siste gang jeg har blødd 1 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 har vel blødd i nasen ca. 3-4 ganger. Alle gangene er vel pga. jeg liker å "leke med fingrene" i nasen Men en kamerat av meg slet mye med at han blødde ofte, så han skulle gå å brenne igjen elns, men så fant legen ut at det faktisk var et skjeivt bein inni nasen som gjorde det. En annen kamerat blødde mye i noen uker, fordi han hadde vist klart å knekt nasen.. noe han ikke visste Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg begynte å blø masse neseblod når det var en på en huske som husket da. Smartingen meg sto foran og fikk hele driten i tryne. Stoppet ikke å blø. Var på legen og brente. Så nå har jeg noen sånne dager som det pluttselig begynner. Det er værst nå, forkjølese og alt det der. Var vel 4år når det huske greiene skjedde. Endret 28. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Blødde noe utrolig neseblod i våres. Våknet og det det bare blødde og blødde. Fikk ikke stoppa det. Gikk på badet, og prøvde å la det renne litt, og så stoppe det med vått papir. Fungerte heller ikke. Til slutt snøt jeg ut blod, og med det fulgte noe snørrlignende-drit. Etterpå stoppa det å blø. Har ikke peiling på om det var snørr eller noe annet som kom ut, men det var stort og relativt nasty. 5069704[/snapback] Det der hørtes veldig likt ut som mitt tilfelle. Har gått fint hittil idag. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Off, ille å blø neseblod i lange tider. Jeg blødde neseblod ofte før, og da gjerne opptil en time i strekk. Ille. Men har vel ikke blødd neseblod på mange år nå. Lurer på hvorfor det stoppa Kanskje alle hårrørsårene (de tynne blodårene i nesa) er borte vekk, alle sammen. Jaja Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har ikke peiling på om det var snørr eller noe annet som kom ut, men det var stort og relativt nasty. 5069704[/snapback] Ta det med ro, det var nok bare litt hjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå