Gå til innhold

Blødd neseblod i hele dag

EVH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde det i ca 15 minutt i strekk en gang ( posta det her på forumet da, fordi det ikke stoppa )

Helt en haug med lommetørkler, og ikke prøv å snyt for mye ut.

om du snyter ut alt hele tida, vil det ikke tørke, og bare renne og renne.

Om det skjer ofte, bør du kanskje dra til en lege å få sjekket det ut.

Er noen som har ganske svakt lag oppe i nesa ( ikke sikker på hva det kalles ) og av det jeg veit, er det mulig å fikse.

Lenke til kommentar

Fukt noe tørkepapir og form det til en tupp og trykk det opp i neseboret, og legg deg på rygg.

Hvis det ikke gir seg uansett hva du gjør kan det være du må få en lege til å svi igjen blodkaret. Det skjedde meg engang jeg fikk en seriøs lusing i trynet en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Følgene skjedde med meg engang. Jeg pirka meg i nesen og ev opp en blodåre eller noe tror jeg. jeg blødde som en gris. Etter 10 minutter på badet, måtte jeg rope på hjelp siden det ikke hjalp så putte papir opp i nesen. Min bror kom med den smarte ideen om at jeg skule knipe nesen for å tette alt igjen. Etter ca 20-30 sekunder slik begynte jeg å miste synet på det ene øyet. jeg så meg i speilet og dere gjettet riktig. Blod. Bodet hadde trengt seg opp i øynene. jeg fikk panikk, men klarte å stoppe det til slutt. Om du kniper oppå nesebeinet rett etter den lille klumpen (ikke alle som har en liten klump) stopper du blodtilførselen til delen av nesen som er bak der du kniper, som tillater såret til å tette seg :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Følgene skjedde med meg engang. Jeg pirka meg i nesen og ev opp en blodåre eller noe tror jeg. jeg blødde som en gris. Etter 10 minutter på badet, måtte jeg rope på hjelp siden det ikke hjalp så putte papir opp i nesen. Min bror kom med den smarte ideen om at jeg skule knipe nesen for å tette alt igjen. Etter ca 20-30 sekunder slik begynte jeg å miste synet på det ene øyet. jeg så meg i speilet og dere gjettet riktig. Blod. Bodet hadde trengt seg opp i øynene. jeg fikk panikk, men klarte å stoppe det til slutt. Om du kniper oppå nesebeinet rett etter den lille klumpen (ikke alle som har en liten klump) stopper du blodtilførselen til delen av nesen som er bak der du kniper, som tillater såret til å tette seg :)

Lykke til

5067303[/snapback]

Takk skal du ha. Det jeg gjorde for å stoppe det idag tidlig. Det funka til slutt. Ser ut til å ha tatt en liten pause her nå og.

EDIT: Ahh perfekt... Må løpe til t-banen nå. Drar med en haug av papir =P

Endret av Edmanzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...