CAH1 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hva gjør du for å gjemme våpen i groceries? Jeg prøvde å slenge lyddempet gunner nedi men den landet under og kom ikke med. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hehe. Brukte du "drop", så må du vite at Place Hardballers er en option 47 kan gjøre. Øv deg på å navigere rundt på use menyer. Da merker du fort at det går an fex: Kikke gjennom nøkkelhull, ta klær, våpen, nøkler, ta opp groceries, legge våpen i dem, dra folk osv. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Shit. Tror jeg må reboote hjernen min. - Lese om at det finnes demo av tøft spill - Lete etter demo på spillets hjemmesider - Lete etter demoen på utgiver-firmaets hjemmesider - Lete etter demoen på store utenlandske gamer-sider - Ikke finne noe - Søke med AllTheWeb.com - Ikke finne noe - Spørre etter linker på forumet Visstnok feil prosedyre, det der. Har dere fått patchet deres kernel, eller.no? Bruker jeg en beta? :razz: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 - Gamer.no - Søk på forumet. - Spør på forumet. - Ikke bump. Blir vel sånn. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Får negative vibber om jeg ikke kan laste ned en demo på spillets hjemmeside. Men okejda. Du er overlegen meg, og jeg er ikke verdt sokka jeg går rundt med. For all del... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Takker Og da kan du vel ta siggen min bokstavelig? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 for å opplyse alle her...denne demoen dere spiller er ikke den offisielle demoen med en leaked demo...Ikke spør meg hvordan den kom ut, men slik er nå ståa. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er kanskje en del bugs igjen, ja. Får litt leaked-feeling. Jeg greier blant annet ikke scrolle på den "Use"-menyen. Sånn at jeg umulig kan plassere våpen i de eskene. Kan heller ikke titte i nøkkelhull. Hjelp? Er det noe jeg har oversett? (Gir deg ikke alle pengene mine, "en mann". De skal jeg bruke til å kjøpe bøker i mediefag... Sorry.) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Denne "beta" demoen er ikke helt god nei. Jeg kan ha kommet litt inn i spillet så går den direkte ut i windows igjen. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:52, the_ruthless skrev:Det er kanskje en del bugs igjen, ja. Får litt leaked-feeling. Jeg greier blant annet ikke scrolle på den "Use"-menyen. Sånn at jeg umulig kan plassere våpen i de eskene. Kan heller ikke titte i nøkkelhull. Hjelp? Er det noe jeg har oversett? Når du får en sånn meny skal du holde inne E (eller hva du bruker som Use), og så bruker du musehjulet eller W/S for å gå opp og ned. Quote: Denne "beta" demoen er ikke helt god nei. Jeg kan ha kommet litt inn i spillet så går den direkte ut i windows igjen. Demoen ble tatt fort tilbake av utviklerne fordi det ikke er kompatibelt med enkelte skjermkort. Har forøvrig en ny taktikk, hvis man utfører den riktig er det faktisk mulig å kun drepe han karen, uten engang å bli oppdaget: - Snik deg inn i garasjen og hent rifla - Dra tilbake til der du begynte, vent til bossen stopper på VESTRE side av huset for å "spille golf" - Skyt han (han skal nå falle ned på bakken, det tar litt tid) - Snik deg inn forbi han som pisser igjen, langs muren mot vest, over stien opp til huset og bort til bossen som ligger på bakken - Ta nøklene Resten er lett: gå ned i kjelleren og "finn" presten Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 For alle som har spilt seg lei av demoen: 1. Rediger fila Hitman.ini som ligger i Hitman 2 demo katalogen (f.eks. C:HITMAN2HITMAN.INI). 2. Legg til "EnableConsole 1" (uten gåseøyne). 3. Lagre fila. 4. Start Hitman 2 demoen. 5. Når du har kontroll over hitman, trykk | (til venstre for 1). 6. Skriv IP_DEBUG 1. 7. Skriv disse kodene: god 1 - udødelighet infammo - uendelig ammo getallweapons - få alle våpen commands - liste over alle kommandoer Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 13:21, en mann skrev:#8: Drepe bodyguard med hvit skjorte som går rundt bassenget. Ta car keyes.#9: Komme deg inn i bilen, og kjøre vekk. Eventuelt bare snike seg ut og gå til "porten" der du ser postmannen komme helt i begynnelsen. - Er "Exit-område". Ingen her som har nevnt å bruke kartet. (default tasten M). Den viser jo folkene, layout, trapper, Exit-område og objectives. Første jeg gjorde var å observere nøye med kartet og kikkert før jeg gjorde noe som helst... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå