ClawHammer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Mine OCZ 1024MB Dual Channel Gold E.L brikker vil ikke kjøre stabilt i dual channel på mitt DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D. Kjører NF3UD824 biosen. Rammen blir bare ustabil i dual channel( minne dump( å restart ) mens i singel channel går det fint. Hva er feil ? Lenke til kommentar
substeve Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du kjører på et DFI kort, det beste overklokkingskortet, som det er vel kjent at man må være forberedt på å jobbe med for å kjøre stabilt, alt etter hvilken hardware man putter i. Du kan nå søke litt på dfi-street.com, som er DFIs (halv)offisielle forum. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Det var ingen å hente der.. VAr da veldig merkelig at brikkene ikke vil kjøre dual channel 128bit Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det var ingen å hente der.. VAr da veldig merkelig at brikkene ikke vil kjøre dual channel 128bit 5068961[/snapback] Har du testat med memtest Clawhammer? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Har ikke testet dem med det enda nei, får ikke programmet til å boote fra diskett.. Men brikkene funker fint i en annen maskin så jeg tror det er biosen på kortet mitt som skaper problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå