nekroman Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe meg en LCD-skjerm som jeg skal kunne bruke med data... samtidig vil jeg jo gjerne se på TV på den også! Derfor tenkte jeg å kjøpe Dell 2405FPW-som ikke har TV-tuner... så-finnes det en DVD-spiller med TV-tuner? PS Jeg har allerede sett de portable DVD-spillere med tuner for biler. Det er en skikkelig DVD-spiller jeg vil ha (som er billig? ) Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ville kanskje satset på denne hvis pris var veldig viktig: http://www.hjemmekino.no/database/recinfo.aspx?ID=81 Personlig ville jeg nok lagt i mer slik jeg fikk harddisk. Hva med å kjøpe TV kort til PC? Har forresten Dell 2405 og den er ganske bra. Eneste jeg skulle ønske det var større oppløsning. 1920 x 1200 på 24" føles litt mismatch ut. Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja-det er sant ja. En DVD med harddisk gjør jo jobben ja Jeg får en bærbar på jobben... og da gidder jeg ikke sette så mye penger inn i en maskin hjemme i tillegg. Da kjører jeg heller pengene inn i mer skjerm På den annen side ser jeg fordelen med å ha data i stua (men den må være stille, lett å slå på og av o.s.v.) Har du forslag til noen skjermer som er bedre enn 2405'en ¨å tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Apple sin 30" kanskje. Det er den eneste jeg drømmer om nå. Den har høyere oppløsning, men egentlig for lav i forhold til størrelsen. Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Lurte faktisk litt på KISS sin nye istedenfor DVD-spiller. Noen innvendinger? Ellers er jeg helt enig i at apples 30" frister Men kanskje liiiitttt dyr? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Ellers så har jo alle DVD opptakere TV-Tuner .. og disse får du vel nå fra ca 1500,- og oppover... (Men de billigste har nok ikke DVI nei .. "glemte" det ) Endret 1. november 2005 av kjetilkl Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Uh... Ser ut som om KISS-600 serien ikke har opptaksmulighet Hva er det for noe Dr1t(x2)? Tror det blir en litt dyrere DVD spiller med HD isteden. Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) husk at for å vise noe som helst på apple sin 30", så må du bruke en dual link dvi-d utgang. tenkte lenge på å kjøpe meg en slik, men det endte opp med at jeg skaffa dell sin 2405 på tilbud, da jeg ville ha fler tilkoblingsmuligheter. @overload: høyere oppløsning enn 1920*1200 på 24"? akkurat passe for meg:) hvis jeg skulle forandra skjermen på noen måte, måtte det blitt å gjøre den større (for film/tv), ikke øke oppløsningen (som er perfekt til 1080p). edit: hvis du går for dell sin 2405, så kan du jo bruke hva som helst til å se på tv på den, den har composite, svideo, komponent, dsub og dvi. scalinga er ikke alltid so god, så en løsning som gir 1080i over component eller dvi er å foretrekke. Endret 10. november 2005 av pelle.c Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @overload: høyere oppløsning enn 1920*1200 på 24"? akkurat passe for meg:) hvis jeg skulle forandra skjermen på noen måte, måtte det blitt å gjøre den større (for film/tv), ikke øke oppløsningen (som er perfekt til 1080p). Grunnen til at jeg mener at oppløsningen er alt for liten er når man sammenligner med min IBM T40P bærbar. Den har 14" skjerm med 1400 x 1050. Forskjellen mellom Dell skjermen i størrelse er jo enorm, men forskjellen i oppløsning er minimal (kun 150 linjer ekstra i høyden). Den burde minst hatt 1600 linjer syns jeg. Tekst blir jo "megastor" på Dell i forhold. Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 ja, sant det. testa en bærbar dell med 17" 1920*1200 i helga. ganske sprøtt at de ikke lager de for desktopmarkedet egentlig. rævva innsynsvinkel og belysning i forhold til 2405en, da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kan jo titte litt på dreambox'er? Masse "fine" muligheter man har med en slik en Kanskje ikke DVD, som du spørr etter, men det er verdt en titt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå