Sir Samuel Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Edit: Prøver man så lærer man Fant ut alle de teite spørsmålene mine selv Endret 27. oktober 2005 av Sir Samuel Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) aaahhhhh godt spørsmål. Vel vent litt Jeg har prøvd og finne ut av d der, kan du/noen forklare d til meg. Og pluss en annen ting også i samme slengen: amd 3700+ er på 2.2ghz og 3500+ er også på 2.2ghz, hva er d som avgjør forskjellen? F.eks når man klokker en 3000+ venice på 1.8ghz opp til 2.2ghz, hvilken kan man da sammenlingne ytelsen med? Se self bort fra L2 cachen da! har vist ikke så mye å si uansett. men d er en annen sak. Og så en siste ting til?: leste på en tråd her på forumet om en som spurte om han skulle klokke for overklokking eller ytelse!! er d ikke d klokking dreier seg om da. ytelse. Er d noen forskjell, noe jeg ik har fått med meg her tru? PS prøver og finne ut av disse spørmålene jeg også, d er d jeg gjør nå jo. Endret 8. februar 2006 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå