Snublefot Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Helt greit. Har ingen stor betydning så lenge foreldrene elsker hverandre og behandler barna sine med kjærlighet og omsorg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hadde det vært barn utenfor parforhold så hadde det vært mer interessant tema. Kanske det var det lærern egentlig mente? 5067579[/snapback] Han mente at vi skulle si vårt syn på barn utenfor ekteskap før og nå i tiden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vel, jeg er 26, ugift og har to unger, så det sier vel hva jeg syntes om det emnet Litt OT så var jeg 19 når jeg gjorde min 18 år gamle kjæreste gravid. "Fordømmelsen" blnat folk rundt oss var ganske sjokkerendes egentlig, spesielt blant jevnaldrede (eldre tok det egentlig helt greit). "våre liv var ødelagt", "vi var for unge", "barna kom til å få det fryktelig" osv fikk vi høre i fleng. Vel det er gått endel år nå, jeg er fortsatt sammen med hun jeg gjorde gravid og er meget lykkelig. Ungene har det flott, og både jeg og damen har jobber vi liker. Ikke har Gud kommet med sin vrede heller. Barn utenfor ekteskap er det ingenting i veien med Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så fint da Dotten. Det er ingen grunn til at slikt skal fordømmes, det er naturlig, uregulertbart. Borgerlige konservative moralister ser vel ned på det av grunner som at det ødelegger samfunnsstrukturen osv. - men så lenge man er lykkelig er målet nådd. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja hva er best for barna å vokse opp med foreldre som krangler å sloss eller med lykkelige skilte foreldre ??? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja hva er best for barna å vokse opp med foreldre som krangler å sloss eller med lykkelige skilte foreldre ? 5077015[/snapback] Et ganske retorisk spørsmål som viser et virkelig viktig poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå