hugRmunR Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg kommer nok til å vente ei lita stund før jeg anskaffer meg X360... Gidder ikke å punge ut med så mye peng Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg lurer fortsatt på hvem av lanseringstitlene Elling er misfornøyd med. Dr.Peedee 5068672[/snapback] Det lille utvalget som finnes er stort sett FPS og racing. Skulle sett mer eventyr og strategi, som Fable, KOTOR, Commandos osv. Oblivion er et lyspunkt, men skulle vært flere. 5068703[/snapback] Ok, ja, man alltid ønske seg mere. Trøsten er jo at det kommer. Og at prisen på 360'n kommer til å falle. Så de tålmodige for vente. Men jeg har veldig lyst til å spille kameo, pgr 3 og oblivion til jul, og jeg har aldri vært tålmodig... Men, Elling, kan trøste deg... det kommer. Har du leste dette, fra utvikleren av kotor, bioware?Mass Effect, rpg til xbox360 Det blir bra. Men kommer ikke i år eller 2006. Så et videointervju hvor de snakket om 18 mnd fram i tid.. Vel vel. På med solbrillene. Framtiden er lys. Dr.Peedee Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Halo 3, Too Human trilogien, Gears of War, neste GTA spillet, + + + mye å glede seg til gitt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tror Halo 3 kan være digg, men er ikke sikker på om det er laget ifra bunn av på Xbox 360. Er vel slik at det er blitt utviklet på Xbox først. Men Halo 4 derimot, det tror jeg drar full støtte av Xbox 360, eller jeg håper ihvertfall det... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kommer helt sikkert mye bra. Jeg er bare skuffet over at heller ikke denne gangen klarte de å levere spill med mer dybde ved konsoll-lanseringen. Lanseringstitlene virker igjen mer som de er laget for at man skal vise naboen hvor gode effekter den siste konsollen har, og dette er absolutt ikke noe nytt. Synes det er rart at det ikke blir satset mer på bredere utvalg av lanseringstitler. Bodde i USA da PSP ble lansert, og det tok flere måneder før det kom noe særlig nytt til denne. Det må da være veldig mye enklere å selge titlene sine i slike faser hvor det kun er 6-7 konkurrenter på markedet, og ikke som nå hvor det kommer flere titler i måneden til eldre konsoller. Tenk bare på hvilken betydning Shenmue og Soul Calibur kunne ha fått for Dreamcast hvis de hadde kommet til lanseringen, eller et nytt Zelda til DS da den kom. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Halo 3, Too Human trilogien, Gears of War, neste GTA spillet, + + + mye å glede seg til gitt 5068915[/snapback] Tja... dessverre så er bare Gears of War interessant for min del. Syns Halo 2 ikke var noe særlig. GTA er jeg lei av. Men så er smaken som baken som mange sier. Jeg håper bare det kommer litt mer orginale titler fremover, istedet for oppussete oppfølgere... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Halo 3, Too Human trilogien, Gears of War, neste GTA spillet, + + + mye å glede seg til gitt 5068915[/snapback] Tja... dessverre så er bare Gears of War interessant for min del. Syns Halo 2 ikke var noe særlig. GTA er jeg lei av. Men så er smaken som baken som mange sier. Jeg håper bare det kommer litt mer orginale titler fremover, istedet for oppussete oppfølgere... 5069176[/snapback] Samme her. Halo2 var en skuffelse for min del. GoW håper jeg blir bra, selv om jeg ikke er overbevist om at det blir en slager. Og GTA har jeg langt oppetter halsen. Gleder meg til Kameo, Fable 2, Condemned, men aller mest til Dead Rising. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Halo 3, Too Human trilogien, Gears of War, neste GTA spillet, + + + mye å glede seg til gitt 5068915[/snapback] Tja... dessverre så er bare Gears of War interessant for min del. Syns Halo 2 ikke var noe særlig. GTA er jeg lei av. Men så er smaken som baken som mange sier. Jeg håper bare det kommer litt mer orginale titler fremover, istedet for oppussete oppfølgere... 5069176[/snapback] Samme her. Halo2 var en skuffelse for min del. GoW håper jeg blir bra, selv om jeg ikke er overbevist om at det blir en slager. Og GTA har jeg langt oppetter halsen. Gleder meg til Kameo, Fable 2, Condemned, men aller mest til Dead Rising. 5069366[/snapback] He he. Viser bare hvor forskjellig vi er. Halo2 var i mine øyne bra, mens halo1 var kjedelig. GTA titlene har jeg aldri orket å spille... har sikkert gått glipp av noe. Fable2 og Condemned låter bra. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Halo 1 var bra helt til jeg begynnte å spille halo 2, da var ikke 1'ern noe morsom mer =/ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg lurer fortsatt på hvem av lanseringstitlene Elling er misfornøyd med. Dr.Peedee 5068672[/snapback] Det lille utvalget som finnes er stort sett FPS og racing. Skulle sett mer eventyr og strategi, som Fable, KOTOR, Commandos osv. Oblivion er et lyspunkt, men skulle vært flere. 5068703[/snapback] Kotor ja - men BioWare holder på med et hemmelig RPG prosjekt, utenom Mass Effect som alle vet om. Leste et intervju av ene developeren, og da han fikk spørsmål om det kansje var en fortsettelse på KOTOR sagen bare smilte han lurt. Skal prøve å grave frem dette intervjuet, stay tuned! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det må da være veldig mye enklere å selge titlene sine i slike faser hvor det kun er 6-7 konkurrenter på markedet, og ikke som nå hvor det kommer flere titler i måneden til eldre konsoller. Tenk bare på hvilken betydning Shenmue og Soul Calibur kunne ha fått for Dreamcast hvis de hadde kommet til lanseringen, eller et nytt Zelda til DS da den kom. Det har ikke falt deg inn at det vinduet du har på 12-18 måneder for å lage en lanseringstittel som stadig må optimaliseres fordi maskinvaren du utvikler på ikke er ferdig laget før ca. et par måneder før spillet skal lanseres ikke er nok til å lage et såpass avansert spill som Shenmue, Soul Calibur eller Zelda? Sammenliknet med andre konsollanseringer er ikke 360-lineupen spesielt dårlig. Og at du var skuffet over klassikere som Super Mario 64 og Pilotwings 64 til Nintendo-lanseringen er forbløffende. Lenke til kommentar
wise Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg håper bare det kommer litt mer orginale titler fremover, istedet for oppussete oppfølgere... 5069176[/snapback] men kjære gud, blir folk aldri fornøyd?? xbox 360 har jo flere originale ip-er på gang en noen konsoll har hatt på årevis! kameo, condemned, gears of war, too human, mass effect, dead rising, saints row, full auto ++, i tillegg til at jeg ikke ser på perfect dark eller oblivion som din typiske oppfølger. MS kunne ha kun satset på sine velkjente titler som halo 3, fable 2, kotor 3 osv, men velger å fokusere på en hel rekke nye spill...gi dem litt kreditt for det... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg håper bare det kommer litt mer orginale titler fremover, istedet for oppussete oppfølgere... 5069176[/snapback] men kjære gud, blir folk aldri fornøyd?? xbox 360 har jo flere originale ip-er på gang en noen konsoll har hatt på årevis! kameo, condemned, gears of war, too human, mass effect, dead rising, saints row, full auto ++, i tillegg til at jeg ikke ser på perfect dark eller oblivion som din typiske oppfølger. MS kunne ha kun satset på sine velkjente titler som halo 3, fable 2, kotor 3 osv, men velger å fokusere på en hel rekke nye spill...gi dem litt kreditt for det... 5070594[/snapback] Har jeg sagt at jeg ikke er fornøyd? Jeg mener bare at jeg vil se flere orginale titler enn oppussete oppfølgere. Jeg vet at det kommer en rekke nye, men de skiller seg ikke direkte ut annet enn grafikkmessig. For min del så er Kameo en finfin tittel som er noe jeg er ute etter, en som skikker seg litt ut. MS kommer nok til å fokusere på Halo 3, Fable 2 og Kotor 3 så snart de har noe å vise fram. Bare vent, det kommer nok Lenke til kommentar
qdos Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det må da være veldig mye enklere å selge titlene sine i slike faser hvor det kun er 6-7 konkurrenter på markedet, og ikke som nå hvor det kommer flere titler i måneden til eldre konsoller. Tenk bare på hvilken betydning Shenmue og Soul Calibur kunne ha fått for Dreamcast hvis de hadde kommet til lanseringen, eller et nytt Zelda til DS da den kom. Det har ikke falt deg inn at det vinduet du har på 12-18 måneder for å lage en lanseringstittel som stadig må optimaliseres fordi maskinvaren du utvikler på ikke er ferdig laget før ca. et par måneder før spillet skal lanseres ikke er nok til å lage et såpass avansert spill som Shenmue, Soul Calibur eller Zelda? Sammenliknet med andre konsollanseringer er ikke 360-lineupen spesielt dårlig. Og at du var skuffet over klassikere som Super Mario 64 og Pilotwings 64 til Nintendo-lanseringen er forbløffende. 5070333[/snapback] På veldig proprietære systemer, ja. Men dette er snakk om en plattform som kan porte bortimot hva som helst som kan kjøres på en PC, og utviklingen av et spill handler om mye mer enn effekter som er optimalisert for en bestemt hardware. Level-design og historie kan jobbes med lenge før den endelige spec'en er klar, og det har aldri vært en bombe at 360 kommer. Enig i at jeg burde tatt med Super Mario 64 som et forsvar for Nintendo, men at PAL-versjonen av Pilotwings 64 var er klassiker kjøper jeg ikke slik uten videre. Nintendo er nok imidlertid de som har vært best på gode og varierte lanseringstitler. Lenke til kommentar
wise Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 ja, doh, det er klart at microsofts tyngste ip-er vil slippes på 360 før eller senere. men jeg mener likevel at det er modig av dem å presentere såpass mange ukjente titler, som ikke har et nummer i navnet, i stedet for å kun satse på oppfølgere. hvorvidt de faktisk blir bra, gjenstår selvfølgelig å se. du kan forøvrig legge til crackdown og ninety nine nights på lista mi over helt nye spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 ja, doh, det er klart at microsofts tyngste ip-er vil slippes på 360 før eller senere. men jeg mener likevel at det er modig av dem å presentere såpass mange ukjente titler, som ikke har et nummer i navnet, i stedet for å kun satse på oppfølgere. hvorvidt de faktisk blir bra, gjenstår selvfølgelig å se. du kan forøvrig legge til crackdown og ninety nine nights på lista mi over helt nye spill. 5070770[/snapback] Såklart, men det er få titler som egentlig skiller seg ut alikevel. Syns det er en del GTA kloner og det samme gamle. Men heldigvis er det noen spill som ser interessante ut, men til nå syns jeg det er litt få. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Tja... for min del ser både CoD2 og Q4 nokså intressant ut... sammen med noen flere release titler. Faktisk, så har jeg aldri opplevd en lansering med så mange titler som appelerer til meg. OK, Xbox hadde HALO, som i mine øyne er et av de beste spillene som er gitt ut den siste tiden, men det var eneste også. Og etterpå måtte jeg vente en god stund før det kom flere titler jeg var intressert i. Det samme med GC, som faktisk hadde null titler jeg var intressert i... den maskinen lå i noen måneder før jeg begynte å spille for fullt. PS2 har jeg ikke noen erfaring med slikt sett. Derimot har Xb360 som sagt både Q4 og CoD2, og muligens Oblivion... som ingen vet om vil bli en release tittiel tar jeg ikke helt feil? Deretter kommer Gears Of War ikke så ekstremt lenge etterpå... og da er det bare å vente på RE5 og HALO3. Angående HALO3, kan nesten ikke vente til jeg kan hamre løs på Grunts med en slik grafikk *sikle* Edit: Må bare si meg enig i at GTA har jeg fått utolig langt oppi halsen, og kunne ikke engang tenkt meg å kjøpe det, med mindre de har funnet på noen ekstremt gode vrier denne gangen.... som de ikke har gjort siden GTA3 Endret 28. oktober 2005 av Tøffli Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Oblivion ja.. det gleder jeg meg veldig til... Ser veldig najs ut, og alle journalister som har testet det har likt det veldig godt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja Oblivion er jo faktisk det eneste av de første spillene som faktisk er fler-trådet! De bruker alle kjernene i motsetning til de andre spillene. Men så er Oblivion mye større også da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 What Excelsion said. Det vil alltid være slik med nye konsoller, ettersom utviklerene ikke er helt sikre på hva de kan pushe hardwaren til - forsøk å sammenlign Halo mot Halo 2, for eksempel. Og om tittelen, "De første X360-spillene kunne vært mye bedre", så vil jeg tørre minne om at grafikk ikke er gameplay... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå