Airborne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei, Etter å ha gjort ferdig siden min å sett den i IE har det dukket opp en rar strek under navigasjonen. Har trykka litt rundt i koden å sett etter feil. men finner ikke noe, enten er dette noe veldig rart, eller så greier jeg ikke å se hvor feilen ligger. Derfor trenger jeg litt hjelp. Siden se på den i IE. det er kun der streken er. Stilark -Kristoffer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Streken er borderen under menyen, og den vises feil i IE. Jeg ser også en irriterende treg header av flash som tok lang tid å laste fra den trege serveren det sto på (tips; lag et statisk gif-bilde av headeren istedenfor ) EDIT: Leif EDIT: Så ut til å være en side om deg, hvorfor ikke ta den på norsk da? Den engelsken var ikke særlig å skryte av akkurat. Endret 27. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg ser også en irriterende treg header av flash som tok lang tid å laste fra den trege serveren det sto på (tips; lag et statisk gif-bilde av headeren istedenfor )EDIT: Leif 5066879[/snapback] Servern er bare treg i dag virker det som. headeren er en av mine første flash filer som faktisk har funka. den feilen skal jeg titte på etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå