Gå til innhold

Rammstein's nye plate.


embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var, Mein Teil liveshow er det råeste som er laget tør ejg påstå.

Plastkniv som mic, blodig slakterforkle, flammekaster, gryte med ekte menneske oppi!, brennede gryte...

5142557[/snapback]

misunner deg. skulle egentlig på konserten sammen med en kamerat, men så brant han av alle penga sine på en jævla xbox i steden for konserten. da kan dere tro jeg blei pist på han...

Lenke til kommentar
Jeg var, Mein Teil liveshow er det råeste som er laget tør ejg påstå.

Plastkniv som mic, blodig slakterforkle, flammekaster, gryte med ekte menneske oppi!, brennede gryte...

5142557[/snapback]

misunner deg. skulle egentlig på konserten sammen med en kamerat, men så brant han av alle penga sine på en jævla xbox i steden for konserten. da kan dere tro jeg blei pist på han...

5143664[/snapback]

Kjenner meg ensten igjen :nei:

 

@midnight_walker

Hvem av konsertene var du på?

Lenke til kommentar
noen andre her som kjøpte cdversjonen hvor det fulgte med dvd?

5142168[/snapback]

Jepp, bra klipp - er fra den kommende konsert-DVD'en står det. Men det virker som om denne kommer til å være mer stykkvis og delt (satt sammen fra ulike konserter) enn den geniale 'Live aus Berlin'-konserten som kom på DVD for noen år siden - den er heftig og anbefales varmt!

 

PS: Jeg så dem i Spektrum i fjor; bra show!

 

Haha, leste noe tull på en side om at rammstein skulle på quarten.. hadde ledd godt og lenge da :D

5145445[/snapback]

De har jo allerede spilt på Quart - men det er jo visse muligheter for at de tar en festivalrunde til neste år i forbindelse med det nye albumet - noen stor 'egen' turne blir det neppe.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Jeg var, Mein Teil liveshow er det råeste som er laget tør ejg påstå.

Plastkniv som mic, blodig slakterforkle, flammekaster, gryte med ekte menneske oppi!, brennede gryte...

5142557[/snapback]

misunner deg. skulle egentlig på konserten sammen med en kamerat, men så brant han av alle penga sine på en jævla xbox i steden for konserten. da kan dere tro jeg blei pist på han...

5143664[/snapback]

Kjenner meg ensten igjen :nei:

 

@midnight_walker

Hvem av konsertene var du på?

5144930[/snapback]

 

 

Oslo Spektrum Tirsdag 16. November 2004 kl. 19.30 :D

Lenke til kommentar
Tja, får begynne å høre på albumet nå og se om jeg liker det da... håper dette er bedre enn det siste hvertfall.

 

Hvilken sang syns dere er Rammsteins beste? (og kommer de til Norge snart?)

5069253[/snapback]

Etter det jeg har hørt blir det ingen turne på dette albummet foreløbig. Hørte det av en Rammstein-frelst kompis. En i bandet var syk (trommisen?) og de drar ikke uten han. Han var vistnok ikke med på coveret til platen engang. Er bare rykter. Ikke fått bekreftet det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...