embark Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Zerstören var konge! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tja, får begynne å høre på albumet nå og se om jeg liker det da... håper dette er bedre enn det siste hvertfall. Hvilken sang syns dere er Rammsteins beste? (og kommer de til Norge snart?) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 bare litt bedre enn reise reise.! Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Personlig elsker jeg 'Reise, reise'. Liker den faktisk bedre enn de eldre platene... Den nye platen skal anskaffes i morgen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvilken sang syns dere er Rammsteins beste? 5069253[/snapback] Hele Herzeleid-albumet er en eneste stor orgasme. (Rammstein bytter design på siden sin for hvert nye album. Reise Reise-designet likte jeg ikke noe særlig, men det nyeste er skamfett!) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 kerosene - a flammable hydrocarbon oil usually obtained by distillation of petroleum and used for a fuel and as a solvent and thinner For de som vil se musikkvideoen til Benzin, trykk her. 5068043[/snapback] Å HUFFAMEG! Benzin var skamdårlig. Førstesingelen fra Reise, Reise (Mein Teil) var faktisk 10 ganger bedre enn det her. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Synes det kunne hvert litt mere variert noe som de andre platene er. Men mä kanskje venne seg til det. Men virker som de har tatt et skritt vekk fra techno? synes iallefall det er mindre av det pä Rosenrot(noe som er bra) Men synes at totalt er det Reise Reise som har imponert mest. *Mä bare legge til en skrytelinje at jeg fär Rosenrot tilsendt signert av bandet i posten siden jeg kjenner dama til Schneider:D* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 *Mä bare legge til en skrytelinje at jeg fär Rosenrot tilsendt signert av bandet i posten siden jeg kjenner dama til Schneider:D* 5071253[/snapback] Brenn. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvilken sang syns dere er Rammsteins beste?5069253[/snapback] Den sangen jeg syns er best av Rammstein er utvilsomt "Du Riechst So Gut"! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Synes det kunne hvert litt mere variert noe som de andre platene er. Men mä kanskje venne seg til det. Men virker som de har tatt et skritt vekk fra techno? synes iallefall det er mindre av det pä Rosenrot(noe som er bra)Men synes at totalt er det Reise Reise som har imponert mest. *Mä bare legge til en skrytelinje at jeg fär Rosenrot tilsendt signert av bandet i posten siden jeg kjenner dama til Schneider:D* 5071253[/snapback] Hvordan kjenner du henne? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Gikk i samme klasse som henne her nede i Berlin:D Men turde ikke pröve meg pä henne da mannen hennes ville sikkert kalle pä Till med dildoen:S Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Gikk i samme klasse som henne her nede i Berlin:D 5075465[/snapback] Kult! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Synes den egentlig bare blir bedre ä bedre denne Rosenrot. Tar bare litt tid. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Synes den egentlig bare blir bedre ä bedre denne Rosenrot. Tar bare litt tid. 5077877[/snapback] Har merka det selv. Nå begynner den å falle mer i smak... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har hørt den første halvdelen av plata en par-3 ganger, og med unntak av Benzin, så liker jeg det jeg hører. Var foresten ingen storfan av Reise Reise, men Mutter likte jeg veldig bra. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Blir vel en snarttur på play.com, gnaging på mor, også er vel albumet i posten Likte selv ikke reise reise noe særlig, men mutter var veldig bra.. De før det har jeg ikke, så må vel ta med de fra play og.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Synes egentlig spiel mit mier og rein raus er de beste. har alle albumene(ikke rosenrot enda) og vært på tre konserter nå o rammstein er og blir best Lenke til kommentar
gnav Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Mann Gegen Mann er en hit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 var en bra skive detta her. kjøpte den i går. men jeg syntes at Reise var bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Selve Benzin var ikke mye å skryte av egentlig. Dog, meshugga coveret var digg, ble verdt å høre på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå