Gå til innhold

fungerer telefoner fra japen i norge

Anbefalte innlegg

Hei! skal til tokyo snart og lurer i den forbindelse på om hvis jeg kjøper en telefon der, vil den funke her hjemme i norge?? for det er vel gjerne litt billigere med mobilteelfon der? må det være en telefon med noe sesielt på, triband eller noe sånt? har litt lyst på motorola razr eller se w550i elle rnokia n70.. har de det som trengs? hadde vært SUPERT hvis noen visste noe og kunne hjelpe meg. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De selger i akihabara (gadget heaven i Tokyo og får jeg ikke en tur til ditt snart eksploderer jeg) GSM (og sikkert 3G nå) mobiler ment for det europeiske markedet. Men de var verken spesielt billige eller noe annerledes enn de du får tak i her i Norge. Det var ihvertfall ikke så stor prisforskjell at jeg hoppet på det. Da hadde jeg nokia 6600.

Vanlig japanske mobiler vil ikke virke i Norge. både GSM og 3G nette dems er "bittelitt" annerledes. De krever også en japansk andresse for å få kjøpe mobilene.

Skal du bo i Japan en stund så kjøp og kos deg....og du kan kanskje få med enheten hjem etterpå, men den vil være ubrukelig.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...