Gå til innhold

Nokia N70 - Problemer, og svar på disse

Anbefalte innlegg

Virker som det er en del feil med pc-suite og andre ting i nokia n70. Mener derfor det er en god ide å ha en tråd som kun dreier seg om dette. Selv har jeg oppdaget følgende problemer.

1. Bilder tatt med telefonen på høyeste oppløsning lar seg ikke redigere, feilmelding; "Feil under lasting av bilde"

- Dette skyldes ikke dårlig minne...

2. Det eneste som fungerer i pcsuite er synkronisering med telefonen (outlook å pc).

- Dette gjelder både under bluetooth og kabeltilkobling!

3. Synkronisering med Lifeblog fungerer ikke. Til tross for at det er samme versjon installert i pc og telefon kommer det opp feilmelding om at versjonene er forskjellige.

Er klar over at det er en annen generell tråd som har belyst noe av det ovennevnte, men tråden handler kun om n70 generelt. Denne tråden er ment som en problemløser til ovennevnte og eventuelle andre feil med n70.

Heng dere på - ikke bland inn andre elementer :no: enn feil og løsninger under denne tråden....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever at radio er "hakkete" , dvs, jeg søker opp en kanal med godt signal, sitter i ro foran pc'en og opplever et slags "dunk" i lyden hvert 5-7 sekund, akkurat nok til at det er irriterende.

Noen flere som opplever dette, eller vet hva det skyldes?

- Nå er jeg helt grønn på både symbian og radio i mobiltelefoner, så det er mulig jeg trenger å gjøre noe som jeg ikke har gjort enda, benytter forresten ikke visual radio (hva i all verden er det??).

Lenke til kommentar
Jeg opplever at radio er "hakkete" , dvs, jeg søker opp en kanal med godt signal, sitter i ro foran pc'en og opplever et slags "dunk" i lyden hvert 5-7 sekund, akkurat nok til at det er irriterende.

Noen flere som opplever dette, eller vet hva det skyldes?

- Nå er jeg helt grønn på både symbian og radio i mobiltelefoner, så det er mulig jeg trenger å gjøre noe som jeg ikke har gjort enda, benytter forresten ikke visual radio (hva i all verden er det??).

5067051[/snapback]

Radioen skal være ganske enkel å stille inn - som du tydeligvis har klart. Husk at headsettet fungerer som antenne og det bør derfor ikke ligge inntil for eksempel pc-høytalerne...

En annen ting du kan gjøre er å sette lyden til høytalerlyd og høre om "dunkingen" fortsetter der. Hvis den slutter er det headsettet som ikke er bra.

Ps! Jeg forutsetter at "dunkingen" er telefonrelatert og at du ikke har leieboere i annen etasje - for eksempel :cool:

Lenke til kommentar
visual radio (hva i all verden er det??).

5067051[/snapback]

Visual radio vil si at du hører på radio fra en slags "server" i stedet for det eksisterende fm-nettet. Så vidt jeg vet er det ingen radiokanaler i norge som sender i visual radio. (blant annet kan du se teksten på låtene som blir spilt etc.)

Tror med andre ord Sony ericsson har truffet litt bedre her - med sin rds-radio...

Mer info her : http://www.digi.no/php/art.php?id=212339

Lenke til kommentar

Loke_nor: Jeg hadde det samme prob, å det var irriterende å frusterende, men da jeg oppdaget hvorfor det var sånn så orna det seg. Jeg leste gjennom bruker manualen ang minne kort. Det viste seg at jeg ikke hadde satt inn Minne kortet ordentilig :blush: Det SKAL si Klikk! når den er ordentilig inne. Prøv det.

Nå fungerer mobben som en drøm. :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Trådstarter viser selv at han vet det finnes en tråd om dette allerede.

Greit nok at den er uoversiktelig; men slik blir 95% av alle samletråder på forumet uansett, så skal dere først ha store samletråder så la det være en for hver mobil.

Stenges

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...