Gå til innhold

Da var Powerbooken i hus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer! Hvilken bestilte du?

5072271[/snapback]

Jeg bestilte en Powerbook 15". Hadde ikke råd til mer ram, men skal kjøpe en ekstra gig etterhvert.

Har utforsket maskina og OSX litt mer nå og jeg blir bare mer og mer imponert. Eneste jeg ikke likte av programvaren er Safari og Apple Mail, men har nå installert Opera og Entourage :)

Lenke til kommentar
Last ned Saft til Safari og skru på Aqua-look så er du i boks... ;) Fikk du den nyeste rev. forresten (med høyere oppløsning)?

5076776[/snapback]

Jepp, fikk den nyeste Powerbooken. Skjermen tar bare helt av :love: Mildt sagt imponerende. Skal laste ned Saft og se om det duger til noe :)

Edit ; ser at det koster penger :hrm:

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar

Likte du ikke Safari? :hmm:

Synes det er en fantastisk nettleser når man blir vant til den.

Hos meg er den MYE raskere både ved åpning av sider pluss at responsen på programmet

er deilig bra jmf. explorer, firefox og opera.

Bare funksjonen med å bruke eple-t for å åpne nye vinduer i samme nettleservindu

(heter vel tabbed browsing?) synes jeg er helt genial.

Når jeg i tillegg fant plugin'en Pithhelmet for fjerning av annonser, ble lykken komplett.

:thumbup:

Endret av steveak
Lenke til kommentar

De nye PBene er elendige, hvis man har over 1gb ram og bruker airport så stopper det bare å funke + at kernel_task tar hele CPUen... Foreløpig har jeg ikke testa batteriet ordentlig, men det ser ut til å være langt fra de 5.5 timer apple lover. Jeg forventer at den kommer til å klare minst 4 timer når jeg tester det i morgen. Hvis ikke kommer jeg til å ta opp dette med forbrukerrådet.

Mitt råd: Hold unna inntil dette er fikset!

Lenke til kommentar
De nye PBene er elendige, hvis man har over 1gb ram og bruker airport så stopper det bare å funke + at kernel_task tar hele CPUen... Foreløpig har jeg ikke testa batteriet ordentlig, men det ser ut til å være langt fra de 5.5 timer apple lover. Jeg forventer at den kommer til å klare minst 4 timer når jeg tester det i morgen. Hvis ikke kommer jeg til å ta opp dette med forbrukerrådet.

Mitt råd: Hold unna inntil dette er fikset!

5081414[/snapback]

Oi! Du er den første som klager over dette, har i hvert fall ikke sett noe lignende på mac1.no eller Apple sine support fora - sikker på at det ikke er noe galt med din egen maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...