Gå til innhold

Nikon D50 til 750 kroner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, må iallefall bare si at han sjefen for Apple Norge må være ganske dum... er totalt enig i kommentarene på nesteklikk; hans uttalelser skader Applestore langt mer enn det de tapte på feilprisingen - det kunne tross alt ikke være snakk om veldig mange ordre skulle jeg tro. De fikk gratis reklame, og han burde heller ha tatt det med godt humør. Men neida... "jeg skal leke vrang og tverr, nekte og uttale meg og komme med skjulte trusler til kundene våre" holdningen er tingen! :mad:

 

Og med de prisene de opererer med på digitalkameraer ellers, skulle de ikke akkurat tape mye på noen få feilprisete D50'er... det er noen totalt ville priser hos Applestore!

 

 

Skal du kjøpe ett D50 kit til 7000? Håper det da er med 18-70 objektivet eller med annet utstyr i tillegg. D50 kit m/18-55 får du billigere - billigste i produktguiden akkurat nå er 5 988,-.

Kun huset får du fra ca. 5 300-5 400,- og hvis du alikevel f.eks. skal bruke 7000 på bare ett kit, så kan du få ett bedre objektiv til de resterende 16-1700 kronene.

Men som sagt; jeg vet ikke hva du får for 7000? Er det i butikk eller en nettbutikk?

Lenke til kommentar

Kan garantere at tapene (medregnet tapt fortjeneste) beløper seg på minimum 200,000 kr.

 

Jeg fikk selv bestilt et par, og folk jeg kjenner har til sammen bestilt rundt 25 kameraer.

Har ingen kjennskap til vedkommende i artikkelen til nesteklikk, så jeg regner med det var en del som rakk å bestille.

 

Prisen lå på 790,- i ganske mange timer. Jeg bestilte rundt 20:30, og da hadde feilen vært der en stund allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...