Apehjerne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Som topic sier, bør jeg gjøre en fresh install av XP-Pro ved bytte av HK,Ram og ny Processor? Bytter fra: Abit KT7A-Raid v1.2 AMD Athlon 1.4gHz 2x512 Corsair Bytter til: Abit NF8 AMD Sempron 3000+ 2x512 Corsair 3200 Takk på forhånd! Vet ikke om dette kom i rett forum, venligst flytt hvis jeg posta i feil Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 jeg ville gjort en clean install, men tror ikke det er nødvendig. xp er ganske fleksibelt i så måte. har flytta min hd mellom noen maskiner uten problem Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg ville definitivt tatt en clean install av Windows ved det byttet der. Brikkesettene er fra forskjellige produsenter og det nyeste inneholder ufattelig mange flere teknologier enn det gamle (lyd, LAN osv.). Den nye prosessoren støtter også noen flere instruksjonssett enn den gamle. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 http://episteme.arstechnica.com/groupee/fo...74/m/1400925745 Dette kan være et alternativ Apehjerne (!) Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Tusen takk! Det ble med en fresh install for meg siden det er så stor forskjell på det gammle og det nye chipsettet. Bare så slit å måtte sette opp alt og installere alt på nytt igjen.....samler seg endel etter 3 år uten problemer Og takk til mcbeef, den linken skal deff spares på, kan være verdt å teste ut en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå