Pysj Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Operatør for homofile Fra neste uke har Danmarks homofile og lesbiske borgere muligheten til å skaffe seg en helt spesiell operatør, nemlig GAYmobile. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SirBoo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dette er jo diskriminering av oss ikke homofile. I tillegg til at det er helt usaklig at homofile skal behøve særskilte operatører. Jeg regner med at homofile er like prisbeviste som alle andre og velger den leverandør som er billigst. Neste blir vel operatører for hunder og katter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dette er jo diskriminering av oss ikke homofile.I tillegg til at det er helt usaklig at homofile skal behøve særskilte operatører. 5066888[/snapback] Ja, mye. Det er heller tvilsomt at selskapet kommer til å tilby spesialtjenester som kundene ikke kunne fått et annet sted, men det er iallefall en måte å ta kunder fra andre operatører. En gimmick, om du vil. Tror nok dette firmaet tenker på det samme som alle andre mobiloperatører, å tjene penger. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Dette er jo diskriminering av oss ikke homofile. Haha! Ja stakkars oss. Trodde personlig aldri jeg skulle få se spørsmålet om seksuell legning i sammenheng med mobiloperatører. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvordan skal man bevise at man er homofil for å få bruke denne operatøren? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvordan skal man bevise at man er homofil for å få bruke denne operatøren? 5066973[/snapback] Regner med at alle som vil kan skaffe seg abonnement hos GAYmobile, uansett legning. Men de satser vel på at navnet skal tydeliggjøre hvem abonnementet i første omgang er tiltenkt Bortsett fra at de muligens forsøker å fremstå som et samlingspunkt (??) for homofile kan jeg ikke helt skjønne hva som er spesielt med GAYmobile. De tjenestene som tilbys kan man sikkert, som psilocybe sa, få tak i andre steder og. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det høres bare dumt ut. Det blir jo et moderne apartheid! Hvorfor gjøre forskjell på folk? Dessuten tror jeg ikke homofile liker å bli kalt "skeive" Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skinkerytteroperatør er greit det,men hva med de stakkars bi-bzzzz-file?Må de ha 2 forskjellige operatører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg