Joddleif Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Oppgraderte nettopp harddisken i en gammel PC fra 20GB til 120GB. Jeg installerte Windows på den nye harddisken uten problemer. Problemet oppstod når jeg skulle installere virusprogrammet. Da viste det seg at det ikke eksisterte noen disk C:. Windows hadde i steden for lagt seg på I:. DVD-brenneren og DVD-ROMen hadde da lagt seg på G: og J:. Noen som vet hva jeg må gjøre for at Windows legger seg på C: når jeg nå må installere Windows på nytt? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 mener du kan endre stasjonsbetegnelse for harddisken i kontrollpanel for xp. kontrollpanel-admin.verktøy-datamaskinbehandling. under der ligger diskbehandling. høyreklikk på rette disk og endre stasjonsbokstav. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Går ikke ann å endre stasjonsbokstav på en systemdisk. Holder nå på å installere Windows på ny. Underpartisjoneringen opprettet jeg en ny partisjon som lå på C:. Så er det bare å håpe på at den fortsatt vil hete C: når Windows er ferdig installert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå