Gå til innhold

nytt hk. MSI/ASUS?

larswey

Anbefalte innlegg

Hei

i en annen tråd så står det at jeg valgte Asus A8N-SLI Premium hk.

jeg har nå bestemt meg for å legge til litt andre saker i handlelisten og trenger derfor et litt billigere alternativ til dette hovedkortet!

har lagt på et litt bedre skjermkort, nytt tastatur og ny mus.

derfor vil jeg ha et litt billigere hovedkort for å spare litt penger. noen som har noen forslag?

[update]

Jeg har nå planer om MSI K8N SLI Platinium

noen som har dette? bedre alternativer til dette? deres mening om dette?

kan også være litt dyrere ettersom jeg droppet mus og tastatur.

Takker for svar :D:w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...

MSI.. Har selv ett gammelt MSI kort :S Har hatt en del problemer med det... kommer ikke på hva det heter i øyeblikket, sitter og skal bestille Netopp det hovedkorte du dropper :)

Men for å spare noen kroner... hva med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311570&cks=PRL

Demo vare :) <- som regel ikke noe problem, men det er da hvis du har kabler o.l

Eller så skal jeg ikke si noe annet en:

Du kan jo kjøpte Asus A8N-SLI eller Delux versjon og bytte kjøer :S ?

Nei vi venter på ekspertene :p

Lenke til kommentar

vil ikke anbefale MSI's nForce4 hovedkort for AMD... BIOS'en er totalt elendig, masse bugs, feil, stabilitetsproblemer etc. Overklokkingsproblemer også med Winchester/Venice cpu'er. samt dårlig kompatiblitet med X2 prosessorer:

Sjekk: http://forum.msi.com.tw for mer informasjon

Selv har jeg MSI kort, og har vært heldig. Til meg er det stabilt, men overklokkingsbug'en med winchester cpu'er har jeg med mitt hovedkort, som gjør at overklokking via bios ikke fungerer, og jeg må derfor overklokke via windows.

Ergo: Har du lyst på overklokking, velg DFI hovedkort, for mest stabilitet/best bios velg ASUS eller evt. Abit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...