CaZpeR Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Etter oppgradering til nyeste firmware (Som jeg fikk til til slutt) så har Mp3 delen av telefonen oppført seg som en ustabil h**e. Jeg prøver å dra over en CD, i windows kopierer den og i windows ser det helt fint ut. Når jeg kobler fra telefonen og skal legge de til spillern så skjer følgende: - Meste av sangene er forsvunnet. Det som er igjen er 2-4 sanger. - Midt i noen av sangene så begynner en annen sang som er blitt borte eller noen andre jeg har liggende på minnekortet. Når jeg prøver å sette minnebrikka til windows igjen så ser alt av filer helt fint ut. Så her er det telefonen som driver å knoter med et eller annet tull. Noen som har noen Ideer om hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei dette er et kjent problem i siste firmware. Har akkurat det samme problemet som deg. Det er kabelen som kødder til ting. Jeg har overført sanger med blåtann i det siste og det fungerer bra. Ellers kan du bruke minnekortleser. Er ikke noe som fikser dette før SE kommer ut med ny firmware.. hvis du leser de siste 4-5 sidene på k750i tråden er det flere som har problemer og info. Du finner den her Endret 27. oktober 2005 av Xpi Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei dette er et kjent problem i siste firmware. Har akkurat det samme problemet som deg. Det er kabelen som kødder til ting. Jeg har overført sanger med blåtann i det siste og det fungerer bra. Ellers kan du bruke minnekortleser. Er ikke noe som fikser dette før SE kommer ut med ny firmware.. hvis du leser de siste 4-5 sidene på k750i tråden er det flere som har problemer og info. Du finner den her 5066585[/snapback] Ok. Tusen takk. Jeg får dette problemet også når jeg bruker minnekort leser. Bluetooth eier jeg ikke på PC'en desverre Men får vente til neste oppgradering da. Takk for linken og raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå