bassist Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei! Kjøpte for en liten stund siden et Creative GF 3 ti200 kort. Det viser seg nå at det er det som støyer mest i PC'en (nest etter PSU-vifta..). Som prossesorvifte har jeg en <a href="http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000alCu.htm"> CNPS6000-AlCu </a> kjøler der vifta festes på en "skinne". Det kan festes flere vifter til skinnene. Det jeg lurer på er: Kan jeg skru av vifta på GF 3 kortet og f.eks sette på en 92mm/120mm enermax vifte som blåser rett på kjøleribba til kortet. Vil dette gi nok kjøling? Tanker om dette?? mvh .bassist Lenke til kommentar
bassist Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 ..og samtidig være stille nok? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det høres ut som en god idé.... Fordi den vifta som sitter på sender jo fae* meg ikke no luft (hvis du kjenner etter så kommer luta så vidt frem til kjøle ribbene på rammen) i det heletatt..... Har Creative geforce 3 ti 500 selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå