Gå til innhold

Merkelig bug I CSS:'(

Anbefalte innlegg

Jeg har en merkelig bug i Css, fordi jeg får bre opp mellom 100 og 200 severe hver gang. Og når jeg velger en server kobler jeg meg ikke til. og plutselig spretter pingen på serveren opp i rundt 2000 og jeg får ikke kontakt!

Bare noen servere går ann å spille på! Dette er et STOR problem, og jeg lurer på om noen har det samme eller som kan hjelpe meg å fikse dette.

Tusen takk

Endret av c[`]laburk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en merkelig bug i Css, fordi jeg får bre opp mellom 100 og 200 severe hver gang. Og når jeg velger en server kobler jeg meg ikke til. og plutselig spretter pingen på serveren opp i rundt 2000 og jeg får ikke kontakt!

Bare noen servere går ann å spille på! Dette er et STOR problem, og jeg lurer på om noen har det samme eller som kan hjelpe meg å fikse dette.

Tusen takk

5065938[/snapback]

Har du trådløst internett?

Ole :)

Lenke til kommentar

Ikke sikker på hva du mener, men tror jeg har samme problemet. Hvis jeg går på menyen "Internet" og søker etter servere kommer det mange opp, men jeg får ofte ikke koblet meg til. Virker som steam fucker opp ruteren min. Når jeg går ut av cs etterpå så fungerer ikke ruteren. Den nekter å sende og motta, og jeg får ikke vist noen websider. Da må jeg vente i fem minutter på at den skal fungere igjen, eller restarte ruteren. Heldigvis er det ikke slik når jeg går inn på favorites (kanskje p.g.a jeg ikke har så mange servere liggende der?), så da får jeg koblet meg til. Derfor blir det alltid at jeg spiller på de samme serverne hele tiden, men er egentlig greit det, for det er de beste serverne. ;)

Litt irriterende er det at jeg ikke bare kan søke opp en tysk server når jeg har lyst til å drepe dårlige tyskere. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...