Howard Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Samsung har lansert en sammenleggbar og bærbar LCD-skjerm spesielt rettet mot spillere. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg lurer på hvordan selve skjermflaten skal beskyttes når den er sammenfoldet? Man kan jo ikke dingle rundt med den som en annen koffert hvis det ikke er noen beskyttelse. Se bildene i prisguiden. Ellers: Konstrast, lyssstyrke og sortvniå virker bra. Designen var relativt pen. I hvertfall for de som liker iPod og annen blank hvit plast. Prisen derimot var litt i værste laget. 4250kr er etter min mening alt for mye for en 19" samme hvilke fordeler den måtte ha. For den prisen kjøper man heller en Dell 20" 2005FPW eller et par 19" av billigste sort og setter de opp i flerskjerm-modus. Endret 27. oktober 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det burde ha vært et slags lokk foran skjermen ja.. Hmm.. det står ikke oppgitt noen tco sertifisering? Enig med Simen1 når det gjelder prisen også.. uff Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Om dere har lagt merke til det så er de fleste 4ms skjermene av nogen kvalitet rund 4000kr. 930BF ca 3500kr VX924 ca 4000kr 960BF ca 4300kr Syns det er en grei pris for en _spill_ skjerm. Samt når det gjelder Dell skjermen, så har BenQ en likedan som jeg heller ville ha gått for. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvis det ikke er et beskyttende lokk foran skjermflaten, ser det i tillegg ut til at foten klemmer inn mot skjermflaten når den bøyes ned for "bærbar modus", og det kan da umulig være særlig gunstig. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kanskje de ikke har tenkt på det Da kan man like godt kjøpe en bærestropp til LCDen Prisen var helt grei, kunne godt kostet 3400-3600. Enig med deg Simen1, var pent og minnet meg om iPod. Holder meg heller til Samsung 913N Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hmm, forsåvidt en interessant ide, men lurer litt på hvor mye det slå ann i praksis. AtW Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det har seg også slik at gamere foretrekker 17tommere. Stor skjerm = stort område å fokusere på. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Går så lenge det ikke er en 30"+ skjerm. 19" er ikke så altfor stort. AtW: Ja, tror ikke det vil slå ann hos mange å bytte ut en skjerm bare for et lite håndtak. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Åh gud som jeg gleder meg til denne skjermen . Jeg driter i at det går an å bære rundt på den, det er bare en ekstra bonus som absolutt er helt greit. Men det krystallklare designet er ufattelig stilig og må være helt sinnsykt behagelig å se på . Har kontaktet hver eneste nettbutikk vi har i Norge men ingen vet noe når den kommer. De sier kanskje iløpet av denne måneden ... skal bestilles rimelig kjapt ! Har vel omtrent det samme tekniske som forgjengeren 930BF som også er en ekstremt bra spillskjerm. Sjelden å se en LCD som er ypperlig på både spilling og bildekvalitet. Prisen syns jeg var veldig billig . Min forrige 19` betalte jeg 8000 for så en skjerm i 4000 klassen med denne speccen er absolutt ikke noe å si på . Å kjøpe en 20 tommer i den prisklassen betyr ikke at man får samme ytelsen. Endret 27. oktober 2005 av Tahiro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå