mcgroven Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lider du av svakt hjerte, ustabil blære eller en frykt for å komme til helvete? Da holder du deg langt unna The Suffering: Ties That Bind. Les mer Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har ikke lest hele omtalen, men konklusjonen lyder nesten som det reneste slakt, tatt i betraktning at det er snakk om en pengeinnspillende ekspansjon. Da er det rart at spillet får en syver totalt i begge versjoner. 7 skal jo være bra. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har ikke lest hele omtalen, men konklusjonen lyder nesten som det reneste slakt, tatt i betraktning at det er snakk om en pengeinnspillende ekspansjon. Da er det rart at spillet får en syver totalt i begge versjoner. 7 skal jo være bra. 5067314[/snapback] En 7'er har jeg lært meg å lese som "DRITTSPILL" på den harde måten. 7'er er så og si snittscore i disse dager. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 En 7'er har jeg lært meg å lese som "DRITTSPILL" på den harde måten. 7'er er så og si snittscore i disse dager. 5070720[/snapback] Hvis du tolker en syver hos oss slik, så går du glipp av veldig mange gode spill. http://gamer.no/art.php?articleId=11793 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 er det noen her som kan annbefale å laste ned denne demo'en? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg lastet ned demoen, og syntes det virket som dukenukem 3d ... merkelig nok.. det var sinnsykt mørkt, så mørkt at jeg måtte kjøre opp gamma litt, men da fikk det bare følelsen av veldig dårlig grafikk... men det er jo heller ikke god grafikk i dette spillet. Var veldig morsomt å forvandle meg til "monster". Ellers synes jeg det smakte konsoll-programmering av hele spillet. Innbiller meg at det er morsomt på ps2, men buggete på pc. På den annen side synes jeg til sammenlikning at også halo smaker konsoll... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg