40belowsummer Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Dette er vel den dårligste konvertering av et spill fra en konsoll til PC. Ser man på grafikk er det MYE dårligere enn f.eks MOHAA, men gud hvor system krevende krevende(Det virker slik). Hakker spillet elller du har problemer med å legge det inn last ned en patch her og der, kan det ikke bare virke når jeg handlet det. Dessuten sitter jeg med følelesen av å spille PS2 noe jeg misliker! "You got tree block's free for saving". Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Vel, da er det vel ikke gta3 i seg selv som suger, men sannsynligvis pc'en din...? Jeg kjører gta3 glatt @ 1200x1024 med mitt geforce 3 Ti 128mb ddr. Syns selv at spillet er ekstremt bra, men desverre blir det fort kjedelig etter mange timers spilling. Gleder meg sinnsykt til GTA3 - Vice City. Info og screens: http://www.gamegossip.com/ubb/Forum26/HTML/004177.html http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/ Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hva slags maskin har du? Du kristiserer grafikken,selv har jeg spilt både på PS2 og PC og grafikken er betydelig forbedret på PC. Jeg kjører det glatt på 1200x1024 med dette: Athlon 1200mHZ 512mb sdram GeForce4 ti 4600 Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 jeg synes at gta 3 er et knallbra spill, selv om det er noen bugs i det. synes ikke at det blir kjedelig heller, har kommet til 3. siste mission! :smile: PS. jeg kjører med alt på laveste og det hakker bittelitt, men det er like gøy fordet. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-08-24 10:58 ] Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hør her: Hva **** er det du tror? Hvem av de andre pissprodusentene kunne gjort dette bedre?! Vi GTA-fans, ihvertfall jeg, har meget stor respekt for både gameplayet og grafikken. I de tidligere GTA-titlene spilte grafikken liten rolle, så liten rolle at den ikke passet for mye av 3d-fansen. Der var det gameplay. Timevis. 10-timers FPS-spill har ingenting i forhold, spesielt ikke innen gameplay. Etter hva jeg forstår, har Rockstar fått det for seg at de vil prioritere konsoll først og fremst, og det er den eneste bakdelen. Men ventetiden var **** med verdt. En atmosfære ingen andre spill kan etterligne bærer denne tittelen, også forgjengerne. Nå fikk 3d-fansen det de ville ha, nemlig 3d. Egentlig burde vel det være nok. Jeg trodde aldri at pc-er kunne takle GTA i 3d p.g.a maskinytelsen (spesielt da på den tiden GTA1 var kommet). Nå som Vice-city kommer, med helt nye modelleringer av figurene og med en helt ny 80-tallssjarm (40 våpen, 120 biler, oppdrag både inne og utenfor bygningene, ikke minst bedre oppdrag), er det vel lite mer som kan oppdateres enn teknologien, så framtiden for spillsjangeren er høyst grafikk- og teknologibasert. Mvh. Kjetil J (bursdag om 4 dager :wink: ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 altså. SYSTEMKREVENDE? går jo glatt på min 500mhz! ja, jeg har ikke beste instillingene, men det holder lenge. GTA 3 er ett utroli tøft spill, som eneste jeg syns trekker ned er manglende multiplayer. Lenke til kommentar
gus Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hello!! Jeg hadde store problemer med å kjøre dette spillet på min 900Mhz med Geforce 3 kort. Jeg lastet ned alt jeg kunne finne av oppdateringer til hardwaren og win2k. Nå kjører spillet glatt i nesten hvilken som helst oppløsning Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Kjører det fint på min p3 550 , og GeForce 1 skjermkort. Går greit nok, kunne gått bedre. Kjører 800x600 .. pc133 ram .. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 15:15, Kjetil J skrev:Mvh. Kjetil J (bursdag om 4 dager :wink: ) jeg har også bursdag i dag! gratulerer med dagen! :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 egentlig så synes jeg ikke grafikken er så veldig imponerende - men det skal jo litt til, siden det er både et bilspill FPS m.m. Men det er jo latterlig av produsenten å ikke ha med multiplayer! noen som husker GTA 1 og 2 for single player delen? Det var jo multiplayer som rocket! (ikke misforstå, single playeren i 3'eren er knallbra.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 syns egentli Singleplayer i GTA1 og 2 var tøffest jeg. var lixom ikke inne i Multiplayer tiden da enda. men så kommer de lixom med en nyere mer moderne version og så fjerner de noe så ESSENSIELT som Multiplayer! syns det er helt latterlig. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 gta3 er kjekt, så lenge det ikkje klikker for mykje eg har bare spelt igjennom den første byen...etter det så blei det for mykje klikking her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå