Gå til innhold

Nå kan Gothic 2 Gold Edition bestilles


Anbefalte innlegg

Pakken inneholder selvfølgelig Night of the Raven på engelsk :). Er jeg fristet......??...jada..men har jo rundet det på tysk da......

 

Bestilles her og koster $19.99, noe som er under 200 kr. Problemet er frakten. Har ikke sjekket den, men hvis man bestiller for 25$ er frakten gratis. Om dette gjelder utenfor USA har jeg heller ikke sjekket :innocent:

 

Vil anbefale alle å spille "Raven"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.

 

:( Dessverre...men det er i allefall eit steg i riktig retning at dei slepp det utanfor aust-europa. Kven er det eigentleg som er ansvarleg for distribusjonen av dette her? Kan ikkje seie eg er vidare imponert over innsatsen til vedkommande. :mad:

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Får ikke lagt til svar her......... :wallbash:

 

PB lanserer pakken i USA for å promotere Gothic 3. Gothic-serien er ikke særlig stor i USA så nå kjører de på og lanserer Gothic 2++ i forkant. Europa blir ikke prioritert.

 

"Raven" finnes på engelsk i noen øst-europeiske nett-butikker, men disse sender ikke ut av landet de heller..... :thumbdown: ...ennå...

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Litt info da, Biamor! Sender de utenfor USA? (vel, siden du har bestilt derifra rekner jeg med at svaret er ja)

Hva med frakt da? Hvor mye tar de i frakt?

 

EDIT: $10 ja. Altså over 200kr.

 

Dette viser seg med andre ord bare å være nok en av alle de "endelig GOLD versjon av G2 ute!!"-trådene som er feilaktige. :no:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hvordan da? Om man må betale mva eller ikke på varen går vel enda på om selve varen koster over 200kr (og det gjør den ikke). Jeg regner med det var det du siktet til MeTa][ic? Det var i allfall før slik at varen ikke måtte overstige 200kr, men gjorde den det betalte man mva for både varen og fraktkostnader.

 

Og ser ut til at de sender til Norge osv, så tror nok jeg kommer til å bestille det med mindre noen har noe å tilføye?

Lenke til kommentar

hmm ja husker jeg og syntes kontrollene var veldig snodige, men dette er jo noe man venner seg til. Kontrollene føltes naturlig etter kanskje en time eller noe sånt. Jeg syns at kontrollene til Gothic 2 er veldig gode med tanke på at sverdfekting faktisk styres av deg (er ikke bare trykk venstre mustast så slår karen med sverdet som så alt for mange spill har).

 

Problemet med demoen er at man egentlig bare får prøvd den tekniske siden av spillet (kontrollene og grafikken), man får ikke opplevd spillet på en god måte.

Lenke til kommentar

Bestilte NotR fra østeuropa et sted - en av et utall nettbutikker som ikke svarte at de ikke hadde lov til å levere utenfor landegrensene og ba meg pent om ikke å maile eller prøve å kontakte dem igjen - pga. noe jeg bare kan forstå som russisk "handelspolitikk" som er skremmende i seg selv (har en merkelig samling med mailer liggende, skulle nesten tro jeg prøvde å kjøpe en brukt T-34 og ikke en cd =)

 

Men det kom til slutt. Jeg regna med å betale i dyre dommer for det. Fikk litt hakeslipp når jeg fikk en liten gjennomvåt lapp i posten uten et ord på norsk (takk Posten, jeg skjønner at å skrive en tileggslapp på norsk med at "det er kommet en pakke til deg" er altfor mye å be om), og en sum nederst med 14.300 og noe gærninger =)

 

Det hele kom på ca. 140 kr inklusive frakt, når jeg sjekka visan en stund senere. Installerte helt fint over den europeiske versjonen av G2, og defaultet til engelsk tale og undertekster. Eneste var manualen som var på et annet språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...