Dinsdale Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Pakken inneholder selvfølgelig Night of the Raven på engelsk . Er jeg fristet......??...jada..men har jo rundet det på tysk da...... Bestilles her og koster $19.99, noe som er under 200 kr. Problemet er frakten. Har ikke sjekket den, men hvis man bestiller for 25$ er frakten gratis. Om dette gjelder utenfor USA har jeg heller ikke sjekket Vil anbefale alle å spille "Raven" Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. Dessverre...men det er i allefall eit steg i riktig retning at dei slepp det utanfor aust-europa. Kven er det eigentleg som er ansvarleg for distribusjonen av dette her? Kan ikkje seie eg er vidare imponert over innsatsen til vedkommande. Kay Endret 27. oktober 2005 av KayAU Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 For en hyggelig nyhet, har bare ventet på dette spillet i over TO år! nei, nå blir det å google og prøve å finne en europeisk forhandler Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Får ikke lagt til svar her......... PB lanserer pakken i USA for å promotere Gothic 3. Gothic-serien er ikke særlig stor i USA så nå kjører de på og lanserer Gothic 2++ i forkant. Europa blir ikke prioritert. "Raven" finnes på engelsk i noen øst-europeiske nett-butikker, men disse sender ikke ut av landet de heller..... ...ennå... Endret 27. oktober 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Spillet kan også bestilles fra denne siden: http://www.interactcd.com Har selv bestilt fra disse, Anbefales Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Litt info da, Biamor! Sender de utenfor USA? (vel, siden du har bestilt derifra rekner jeg med at svaret er ja) Hva med frakt da? Hvor mye tar de i frakt? EDIT: $10 ja. Altså over 200kr. Dette viser seg med andre ord bare å være nok en av alle de "endelig GOLD versjon av G2 ute!!"-trådene som er feilaktige. Endret 26. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvordan da? Om man må betale mva eller ikke på varen går vel enda på om selve varen koster over 200kr (og det gjør den ikke). Jeg regner med det var det du siktet til MeTa][ic? Det var i allfall før slik at varen ikke måtte overstige 200kr, men gjorde den det betalte man mva for både varen og fraktkostnader. Og ser ut til at de sender til Norge osv, så tror nok jeg kommer til å bestille det med mindre noen har noe å tilføye? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kan noen forklare litt hva for et spill Gothic 2 er, og om det er verdt å skaffe seg? Har hørt en del snakk om det, og det høres litt spennendes ut.. Kan det stemme at det er RPG? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Gothic 2 er et RPG ja. Samme type som Morrowind (ikke spesielt likt, men er beste sammenligningen jeg kommer på). Veldig veldig bra spill som du burde prøve (ikke døm det etter demoen heller). Gamer.no sin omtale er her. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (ikke døm det etter demoen heller). 5209696[/snapback] det er bra. jeg prøvde demoen og skjønnte ikke helt hva alle hadde snakka om. kontroll-helvette! Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hmm ja husker jeg og syntes kontrollene var veldig snodige, men dette er jo noe man venner seg til. Kontrollene føltes naturlig etter kanskje en time eller noe sånt. Jeg syns at kontrollene til Gothic 2 er veldig gode med tanke på at sverdfekting faktisk styres av deg (er ikke bare trykk venstre mustast så slår karen med sverdet som så alt for mange spill har). Problemet med demoen er at man egentlig bare får prøvd den tekniske siden av spillet (kontrollene og grafikken), man får ikke opplevd spillet på en god måte. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 De tar 7$ for spill uten boksen hvilket vil si de sender cdene og manualen. Med boksen tar de 10$. Har selv aldri betalt toll, de har som regel skrevet hva spillet koster uten frakt utenpaa pakken. Da har jeg bestilt uten boksen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 vurderer å bestille det selv..men har runda det 2 ganger, og begynnt å spille enda flere. Men night of the raven friser ja. Atmosfæren i dette spillet er jo helt fantastisk.Både i 1`ern og 2`ern. Særlig sistnevnte. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Bestilte NotR fra østeuropa et sted - en av et utall nettbutikker som ikke svarte at de ikke hadde lov til å levere utenfor landegrensene og ba meg pent om ikke å maile eller prøve å kontakte dem igjen - pga. noe jeg bare kan forstå som russisk "handelspolitikk" som er skremmende i seg selv (har en merkelig samling med mailer liggende, skulle nesten tro jeg prøvde å kjøpe en brukt T-34 og ikke en cd =) Men det kom til slutt. Jeg regna med å betale i dyre dommer for det. Fikk litt hakeslipp når jeg fikk en liten gjennomvåt lapp i posten uten et ord på norsk (takk Posten, jeg skjønner at å skrive en tileggslapp på norsk med at "det er kommet en pakke til deg" er altfor mye å be om), og en sum nederst med 14.300 og noe gærninger =) Det hele kom på ca. 140 kr inklusive frakt, når jeg sjekka visan en stund senere. Installerte helt fint over den europeiske versjonen av G2, og defaultet til engelsk tale og undertekster. Eneste var manualen som var på et annet språk. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Er det samme stemmeskuespillere i NoTR som i G2? Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvor er spillet å få kjøpt nå da?Finnes det i norske butikker?Den nye versjonen altså... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvor er spillet å få kjøpt nå da?Finnes det i norske butikker?Den nye versjonen altså... 5233380[/snapback] Som Biamor sa lengre opp i tråden: Spillet kan også bestilles fra denne siden: http://www.interactcd.com Har selv bestilt fra disse, Anbefales 5208921[/snapback] Har bestilt det derfra selv nå. Mottok sendingsbekreftelse dagen etterpå. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 bestiller eg og tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå