Pixi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei. Har 2stk Dali Blue 5005 høyttalere. JEg er veldig sikker på at den ene høyttaleren er sprengt, siden det kommer skurrelyder fra den. (Alle elementene i den) er det mulig å bytte elementene i den, eller er det like greit å kjøpe en ny høyttaler.? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 har du testen den på en annen forsterker? godt mulig at der er ene utgangen på forsterkeren din som er gåen, prøv å bytt om på kablene på forsterkeren så får du jo sjekka det lett. litt rart hvis alle elementene skulle være gåen. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 har du testen den på en annen forsterker? godt mulig at der er ene utgangen på forsterkeren din som er gåen, prøv å bytt om på kablene på forsterkeren så får du jo sjekka det lett. litt rart hvis alle elementene skulle være gåen. 5066015[/snapback] Ja,får teste det.... Syntes det skulle være rart at begge mellomtonene og diskanten skulle være ødelagte. *teste ut* Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Var forsterkeren det er noe galt med. Jeg merka det når jeg spilte lyd fra xboxen. Den er kobla til med sånne banantilkoblinger. Rød og hvit vanlig audio ledning. Men så kobla jeg xboxen til med Optisk kabel, og da var problemet borte. Sammed med DVD. Den er også på optisk, og da hadde jeg også ordentlig lyd. Men virker som det er noe med de vanlige audio inngangene. Noen som vet hva som kan være galt. Det skjedde bare plutselig.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 hvilken forsterker har du? høres ut som en av linjeinngangene dine er gåen eller no sånn? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 NAD T742 har jeg... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva kan jeg gjøre hvis linjeinngangene er gåene. Er det noe som er dyrt å reparere. Og kan det lønne seg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 er det skurr uansett hvilke av linjeinngangene du velger? skurrer det i andre høyttalern om du bytter om på rød og hvit? du får ta noen telefoner med verkstedet og høre hvor mye det vil koste hvis garantien er gått ut. så får man se hva som lønner seg. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 er det skurr uansett hvilke av linjeinngangene du velger? skurrer det i andre høyttalern om du bytter om på rød og hvit? du får ta noen telefoner med verkstedet og høre hvor mye det vil koste hvis garantien er gått ut. så får man se hva som lønner seg. 5077326[/snapback] Skurrer uansett linjeutgang ja.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva om du prøver en annen linjeinngang da? Har foresten samme forsterker på et par Dali Blue 6006 her Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva om du prøver en annen linjeinngang da?Har foresten samme forsterker på et par Dali Blue 6006 her 5078824[/snapback] Jepp. Testa ut alle inngangene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå