hans_andersen Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Har fått en fil opp på maskinen min som er på 317 mb og heter dblspace.000. Kan jeg slette den? Har komprimert harddisken og denne filen ligger på D:. Hadde også noen CHK-filer på tilsammen 95 mb som jeg slettet. Har ikke så mye peiling på data så hadde vært fint om noen hadde giddet å svare.. mvh hans Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 .chk filer er rester etter scandisk. Disse filene er det ingen program som bruker, så de gjør det ikke noe om du sletter. Er ikke sikker på den andre, men den hørtes veldig slettbar ut :smile: Lenke til kommentar
hans_andersen Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Den filen er ikke noe som hører til komprimeringen av C:?? Kjørte defragmentering av c: og då kom den filen opp.. Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Filen du snakker om er i forbindelse med komprimeringen. Men hvorfor komprimerer du HDD'n? Er ikke noe vits i det når det gir så lite "xtra" plass og når en HDD på 40Gb koster en tusenlapp. ARVID Lenke til kommentar
tvika Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Denne filen hører til komprimeringsprogrammet DriveSpace og er normalt skjult. Filen du har funnet (tror jeg) er selve komprimeringsfilen og bør derfor ikke slettes. Er ikke helt sikker på dette, men inntil noen kan bekrefte dette bør du la den ligge. fant en norsk side om dette: http://home.online.no/~jaeioluf/mcse/win95...95/95kap_20.htm Kan være greit å lese. ___ TV Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Quote: On 2001-11-30 12:58, hans_andersen skrev:Har fått en fil opp på maskinen min som er på 317 mb og heter dblspace.000. Kan jeg slette den? Har komprimert harddisken og denne filen ligger på D:. Hadde også noen CHK-filer på tilsammen 95 mb som jeg slettet. Har ikke så mye peiling på data så hadde vært fint om noen hadde giddet å svare..mvh hans dblspace.000 er den disken du har komprimert, sletter du den forsvinnet alt du har på den komprimerte stasjonen Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Dæven det hadde vært kult og komprimert et 1Tb Raid. :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
henrik25 Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 D_Killa: Da er vel litt av vitsen med raid borte ? eller hvà? komprimer og alt går tregt som faen Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jaja, men det var da plassen jeg tenkte på da, det er ikke atuelt at noe skal komprimeres hos meg i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå