Gå til innhold

QTEK 2020i PDA/MOBIL

jorns

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har brukererfaring med QTek 2020i? Har akkurat kjøpt meg en P910, men det var ikke så mye nytt på den som jeg hadde håpet på.

Vurderer derfor å selge min P910, og heller kjøpe en med innebygget WLAN (jeg vil ikke vente på P990).

Hvordan er Qtek 2020i vs qtek 9090 ?

Edge er ikke så viktig, men har lest litt om qtek 9100 også, hvordan er den i forhold?

Ønsker også brukererfaringer med QTek 2020i, post i vei før jeg evt. kjøper meg en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt PDAen min i litt over et år. Dette er riktig nok en modell uten GSM modul, men jeg er veldig fornøyd. Det som jeg kan tenke meg med denne qtek 2020i er at den er for stor til å brukes som mobil. Det å holde en PDA opp mot øret blir litt voldsomt. Så en må nok bruke handsfree på den. Jeg sitter og ser på den nye 8310. Den har jo alle funksjonene en trenger. I tillegg får du den med Windows Mobile Smartphone edition. No jeg kan tenke meg er en fordel fremfor å "legge til" egenskaper på standard Pocket PC systemet. Når det gjelder stabilitet så virker det som om windows Pocket PC ed. ( jeg har 2003 utgaven) er helt ok. Det har skjelden skjedd at den har hengt seg opp. Det som i mildertid er veldig plagsomt er at den resettes hvis batteriene går helt tomme. Vet ikke om det finnes noen annen løsning på det i Mobiltelefon utgavene. Har sett at kommende versjon 2005 skal ha støtte for en eller annen permanent lagring i en flashmodul som er innebygget i telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...