DoNotWant Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hahah, han høres ut som pingu. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Stakkars programleder På den annen side: :!: Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing... Holdt på å le, men klarte å holde meg. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 hahahahaah! eg fatte ikje ka de snakke om, men fatte at han ler av den lyse stemmen:P LOL! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing... Holdt på å le, men klarte å holde meg. 5073620[/snapback] Syns du og? Det der var direkte mobbing. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing... Holdt på å le, men klarte å holde meg. 5073620[/snapback] Syns du og? Det der var direkte mobbing. 5073860[/snapback] Interessant problemstilling. Spør du meg kan man nesten ikke kalle det mobbing, tror du programlederen lo med overlegg, kanskje? Han gjorde vel alt han kunne for å la være å le? Mobbing er å med hensikt henge ut/stenge en person ute, og det er ikke tilfelle her. Om han egner seg i jobben som pr.l. er en annen sak. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) synes ikke han progr.ledern hadde så normal stemme heller... Endret 30. oktober 2005 av Tanya Lenke til kommentar
morra Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 :lol: Hva mer kan man si... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg og pappa har sett denne 5 ganger på rad nå, og vi ler så tårene renner. Beste jeg har sett noensinne, tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Her er hele intervjuet. Fantastisk bra. Men etter å ha sett hele intervjuet lurer jeg på om det egentlig er ekte. Det tar jo helt av! http://www.kvikmynd.is/myndband.asp?id=1764 Endret 30. oktober 2005 av Arne And Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 "jeg har hatt et normalt liv" Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Replya på feil post. Slett denne. Endret 30. oktober 2005 av Zindex Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Her er hele intervjuet. Fantastisk bra. Men etter å ha sett hele intervjuet lurer jeg på om det egentlig er ekte. Det tar jo helt av! http://www.kvikmynd.is/myndband.asp?id=1764 5079168[/snapback] For et galskap Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Å nei å nei, no lo eg pokker meg godt :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing... Holdt på å le, men klarte å holde meg. 5073620[/snapback] Syns du og? Det der var direkte mobbing. 5073860[/snapback] Interessant problemstilling. Spør du meg kan man nesten ikke kalle det mobbing, tror du programlederen lo med overlegg, kanskje? Han gjorde vel alt han kunne for å la være å le? Mobbing er å med hensikt henge ut/stenge en person ute, og det er ikke tilfelle her. Om han egner seg i jobben som pr.l. er en annen sak. 5073995[/snapback] Man kan si at han ikke er profisjonell nok, pleier ikke disse programlederne å snakke med gjestene før sendingen starter ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Morsom, men fake. *vente på at Glint kommer for å godte seg* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Fake. Har sett den fulle versjonen av denne, og i åpningsvignetten til dette programmet så får vi se klipp fra "tidligere" sendinger...og publikumet er det samme. Den gamle fyren bak programlederen er der, dama med den røde genseren er der etc. Hei og hopp! Endret 30. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Fikk en kompis fra nederland til å oversette: *snip* Morsomt at han ikke klarer å holde seg ja 5066993[/snapback] Sikker på at det ikke er islandsk? Høres veldig slik ut.. Men morsom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå