hitokiri Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Slik ringer du gratis på farten Ringing uten tellerskritt er fremtiden. Med Skype kan du allerede ringe gratis fra PC-en, men mulighetene for gratissamtaler på farten er under utvikling. Vi har kikket på noen av disse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Bra artikkel. Det er akkurat sånne ting jeg kan komme til å lure på og dermed trenge senere. Håper denne artikkelen havner i en eller annen søkbar guide-seksjon. Edit: Jeg blandet litt mellom Wi-fi og WiMax så jeg trakk en uttalelse om det. Endret 28. oktober 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Bra guide, den viser forsåvidt at dette er i oppstartsfasen, og er litt umodent, om noen år kommer vi sikkert til å le rått av hvor tungvint det var "i gamle dager" AtW Lenke til kommentar
the-wizard Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 når jeg leste artikkelen kom jeg til å tenke på den løsningen med to mobiler, der den ene er koblet til en pc. hva om man hadde hatt feks Netcom trådløs familie abbonnement mellom de telefonene. da kunne man jo begrenset utgiftene rimelig drastisk om ikke gjort det gratis. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Det der IPdrum konseptet var spennende. Når jeg sjekket websiden ser det ut til at det er et norsk firma. 70 dollar omtrent var prisen for kabel og software. Frakt og lokale avgifter kommer i tillegg til prisen. Hadde vært ekstra hyggelig om produktet kunne selges hos den web-butikken en er vant med, eller i en lokal butikk i nærmeste kjøpesenter. :!: Endret 29. oktober 2005 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg