TBJ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg skulle gjerne akkurat nå ha vist IP adressen min hjem, da den tydeligvis må være byttet siden i går. Jeg sitter nå på jobben og får derfor ikke sjekket IP adressen hjemme. Er det mulig å finne ut hvilken IP adresse maskina mi (dvs. routeren) hjemme har fått? IP telefonen fungerer jo, sjekket jeg. Så derfor bør det være mulig å finne adressen, siden telefonsignalene tydeligvis klarer det. Noen som vet hvordan? (evt. andre metoder) Jeg har IP telefon igjennom TeleVoiP. Endret 27. oktober 2005 av TBJ Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvis du skal koble deg opp mot maskinen hjemme, så kan jeg anbefale no-ip.com. Hjelper ikke i dag, men senere Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvis du skal koble deg opp mot maskinen hjemme, så kan jeg anbefale no-ip.com.Hjelper ikke i dag, men senere 5065698[/snapback] Klar over det, men har aldri rotet meg til det..... Men over til dagens problem. Lenke til kommentar
Haii Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Du kan ringe til din internett leverandør og spør om ip-adressen. De vil nok spør om navne ditt og adressen. Endret 27. oktober 2005 av ZaLzIce Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Ideén hørtes så god ut at jeg testet, men dessverre. De kunne ikke det. De mente det ville være oversåkning og det kunne de dessverre ikke, selv om det var min egen IP adresse. Eneste Politiet kunne få den..... Sukk Lenke til kommentar
Haii Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg hadde samme problem da jeg var bortreist i sommerferien. Jeg ringte til min ISP (nextgentel) og fikk fat ip'en min. Lurer på om jeg var heldig siden jeg fikk tak i IP'en Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg hadde samme problem da jeg var bortreist i sommerferien.Jeg ringte til min ISP (nextgentel) og fikk fat ip'en min. Lurer på om jeg var heldig siden jeg fikk tak i IP'en 5066216[/snapback] Jeg er glad for å ikke har en ISP som slenger ut IPadresser på telefonen. Hva om det er en advokat fra f.eks M$ som ønsker å vite hvem som driver med nedlasting av tvilsomt materiale? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg hadde samme problem da jeg var bortreist i sommerferien.Jeg ringte til min ISP (nextgentel) og fikk fat ip'en min. Lurer på om jeg var heldig siden jeg fikk tak i IP'en 5066216[/snapback] Jeg er glad for å ikke har en ISP som slenger ut IPadresser på telefonen. Hva om det er en advokat fra f.eks M$ som ønsker å vite hvem som driver med nedlasting av tvilsomt materiale? 5072766[/snapback] Her er det jo snakk om Navn -> IP adresse og ikke IP adresse -> navn Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Her er det jo snakk om Navn -> IP adresse og ikke IP adresse -> navn 5073543[/snapback] du har selvsagt rett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå