ghost7 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei var inn itavisen som har begynt på Pimp My PC og som de ser er Bender med der også, det var jo flott, men så ser eg korleis specs den plutseleg har fått og fekk hakeslepp (ja har posta det i bender tråden også) litt snacks her ja: Fx57, 7800GTX, 2GB ram, ein raptor på 137GB!!(ny modell som vi på hardware ikkje har høyrd om? ) ukjent hk (ja for når du har sopass råd hw så veit du ikkej korleis hk du sitter med) Etter ein liten rask tur inn på Bender modden ser ein tydleg at det IKKJE er plass til det stæsjet utan å modda bender opp med litt juleflesk nede berre for å få inn hk, men bender hadde ikkje lagt på seg er det fleire av dei moddene som er blitt opprusta ? lurar særleg på den kofferpcen med skjerm... ser litt trangt ut for å køyre sli med 6800ultra kort. muffins den også.... kjipe folk å prøve å ta kredit for andre tid og penger og ikkje minst MANGE timar med modding! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Og dessuten: "Raptor 137Gb 15000rpm " Går raptorer på 15000 rmp nå Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) CPU: AMD FX-57 Minne: 2Gb pc 8800 (1ghz hastighet)Grafikk: XFX GeForve 7800GTX Lagring: Raptor 137Gb 15000rpm + 500 gb til lagring Hovedkort: Litt usikkert Ekstrautstyr: PSU på 550 watt+ 2x Maxtor OneToutch II 300 Gb Beskrivelse: Vel som dere ser er dette min BendePC jeg liker Futurama og elsker bender. derfor lagde jeg denne pcen (Det tok meg ca. 4 måneder) christopher909 Epost: skjult Registrert leser siden 27.09.2005 Akkurat ja :!: Endret 27. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Minne: 2Gb pc 8800 (1ghz hastighet).. jah.. med: CPU: AMD FX-57 8800 må jo være DDR2. Var ikke klar over at AMD hadde støtte for DDR2. Synes det også er rart at han har: Lagring: Raptor 137Gb 15000rpm + 500 gb til lagring men også skriver: Ekstrautstyr: PSU på 550 watt+ 2x Maxtor OneToutch II 300 Gb Det burde jo kanskje gitt 600GB til lagring. Dessuten synes jeg kanskje 137GB til systemdisk kanskje er litt i overkant, eller? Og så var det det med ukjent hovedkort på sånn en fet PC, ikke spesielt sansynlig, samt at Raptor er 10K disker, og ikke 15K. De kommer heller ikke i 137GB. Dette er en svindler. Jeg stemmer 1. Du suger! -Ko_deZ- Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...5d83d2c#pimpTop dette er itavsen på sitt beste Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Minne: 2Gb pc 8800 (1ghz hastighet).. jah.. med:CPU: AMD FX-57 8800 må jo være DDR2. Var ikke klar over at AMD hadde støtte for DDR2. Synes det også er rart at han har: Lagring: Raptor 137Gb 15000rpm + 500 gb til lagring men også skriver: Ekstrautstyr: PSU på 550 watt+ 2x Maxtor OneToutch II 300 Gb Det burde jo kanskje gitt 600GB til lagring. Dessuten synes jeg kanskje 137GB til systemdisk kanskje er litt i overkant, eller? Og så var det det med ukjent hovedkort på sånn en fet PC, ikke spesielt sansynlig, samt at Raptor er 10K disker, og ikke 15K. De kommer heller ikke i 137GB. Dette er en svindler. Jeg stemmer 1. Du suger! -Ko_deZ- 5065509[/snapback] hehe, ja la merke til ein del muffins i beskrivelsen, men ramsa ikkje opp alt. sjølv om han hadde fått all specs rett så hadde han ALDRI fått plass til det i bender... har stemt 1 eg og. bra de tikkje er ein premiert konkurranse, mange fjortisser osm tar kredit for noko dei ikkje har gjort. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 der fekk rettmessige eiger kredit for bender! bra jobba itavisen! Lenke til kommentar
Peter Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Gadd ikke å være med der. Synes det var et artig tiltak fra itavisen, men det er jo bare noen ytterst få som poster sin egen pc ser det ut til. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 der fekk rettmessige eiger kredit for bender! bra jobba itavisen! 5065898[/snapback] Var vist mange useriøse folk der. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 La også merke til bender'n i går kveld, sendte straks en PM til Bizardo som var klar over det og skulle si ifra til itavisen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kanskje han har overklokket raptoren.. .. . Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Denne pcen er også ikkje laga av han fyren som påstår at han har. ein ser jo tydleg at det ikkej er plass til 2x6800ultra opp i der. eg veit eg har sett den maskina før men finn den ikkje atte hjelp anyone? Endret 27. oktober 2005 av ghost7 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 hvorfor har pcen min fått to dårlige terningkast lol, den slår nesten alt annet som er der omtrent, hvis ikke alt. http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...CId=131#pimpTop Er det pga utsenet? lol... er det bare overflaten som betyr noe ? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 hvorfor har pcen min fått to dårlige terningkast lol, den slår nesten alt annet som er der omtrent, hvis ikke alt. http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...CId=131#pimpTop Er det pga utsenet? lol... er det bare overflaten som betyr noe ? 5070662[/snapback] tru looken ikkje har som masse å seie så lenge du har gjort noko med pcen... det var litt vanskele å sjå på bildet ditt da... her min gode gamle: http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...PCId=84#pimpTop ikkje akkurat eit fryd for augo men har no fått greie karakterer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det var en eller annen dust som hadde stjelt bildet av bender og utgitt den for å være sin og utstyrt den med fantasi-spesifikasjoner. Bender er nå tilbakeført til sin rettmessige eier og spesifikasjonene er redusert fra fantasinivå til det riktige. CPU: VIA C3 1ghz Minne: 512 MB PC3200 Grafikk: Grafikk S3 innebgygget i hovedkort Lagring: 40 GB internt og 1 TB externt Hovedkort: VIA EPIA-M 10000 Mini-ITX Eier: bizardo Ekstrautstyr: Wlan antenne på toppen av hodet Beskrivelse: Jeg er en stor fan av futurama, så jeg bestemte meg for å lage bender, tok meg ca 5 måneder. for å finne flere bilder så besøk gjerne hjemmeisden min på http://www.wymenfan.com/bender Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 du tror ikke looken har mye å si nei... hvorfor har jeg da fått dårlig terningkast? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Dei fleste ser sikkert på utseende. Ein stygg PC kan ha mykje bra maskinvare, men er ein Lada med Ferrarimotor ein Pimp-bil? Ville uansett ikkje brydd meg stort om kva folk stemmer, ITavisen er ikkje min favorittside akkurat. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 du tror ikke looken har mye å si nei... hvorfor har jeg da fått dårlig terningkast? 5070932[/snapback] looken har litt å seie, men det eg meinte det må ikkje nødvendigvis vere fint for at folk skal like det, derav min "fine" gamle pc. på bilde ditt så ser ein jo lit av kvart og ingenting... det er jo berre for gøy så lenge du er nøgd med din maskin så er jo det det viktigaste... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 vel se på linken, er ikke akkurat lada kabinett, ikke ferrari kabinett heller, men en bmw eller merze kanskje, og en bmw med ferrari er pimp bil Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ingenting slår ferdig-bygd skryt. http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...?pimpedPCId=103 "Den laster spill utrolig raskt" :!: http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...p?pimpedPCId=51 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå