Dahl Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dømt for å bruke BitTorrent En mann fra Hong Kong har blitt den første til å bli dømt for bruk av fildelingsnettverket BitTorrent. Les artikkelen her Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hehe, ble bekymret i ca. to sekunder helt til jeg leste at det var en person som ble dømt, og i tillegg den første Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Var det ikke en som ble dømt i sverige for feildeling for et par dager siden? Jeg leste om det på tekst-TV men fikk ikke med meg hvilken måte han hadde delt filer på. Men jaja.. Hvor mange er vi på jorda nå? 6 milliarder? 1 person dømt - 5.999.999.999 to go Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Huff, det er 0,00000000059% for å bli tatt neste gang (meget mulig jeg har glemt en null eller to ja Simen1... Trenger ikke å rette på det ) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Var det ikke en som ble dømt i sverige for feildeling for et par dager siden? Jeg leste om det på tekst-TV men fikk ikke med meg hvilken måte han hadde delt filer på. DirectConnect Tror likevel jeg kommer til å beholde nattesøvnen en stund til, og jeg håper at straffereaksjoner blir på et mer fornuftig nivå hvis folk skulle bli tatt for fildeling i Norge. Blir jo litt dumt om voldtekstmenn slipper billigere enn ungdom som har lastet ned en uautorisert film. Jeg er også meget skeptisk til "bevismaterielet" som fremlegges av antipiratbransjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå